بیانیه اتاق اصناف ایران در حمایت از طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی»

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۴:۴۰
کد خبر: ۹۸۱۶۳۱
بیانیه اتاق اصناف ایران در حمایت از طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی»
اتاق اصناف ایران با انتشار بیانیه‌ای خواستار مشارکت و همکاری فعالان صنفی سراسر کشور در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا در این بیانیه آمده‌است: این روزها ارکان مختلف و بخش‌های گوناگون جامعه و به ویژه کادر درمانی در سرزمین اسلامی ایران، مشغول مجاهده و ایثار هستند. مردان و زنانی که بی هیچ چشم داشتی دل در گرو سلامت و به روزی آحاد ملت دارند و در این راه از جان خود نیز گذشته‌اند.

 

به همین مناسبت اتاق اصناف ایران بر خود لازم دانست در بیانیه ای ضمن قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی کشور و اهدای عالی‌ترین درودها به روح پرفتوح «شهدای سلامت» که در راه مبارزه با ویروس کرونا جان‌شان را از دست داده‌اند، بار دیگر بر لزوم همکاری و همیاری همه اقشار جامعه در مبارزه با این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کند.

در این میان، اصناف، کسبه، پیشه‌وران و بازاریان جای‌جای ایران که همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند دل در گرو آبادانی و سعادت ایران و ایرانی دارند، بار دیگر وظیفه‌ای سترگ را بر دوش می‌کشند. چه آن دسته از فعالان صنفی که دوشادوش کادر درمانی کشور، جان بر کف دست نهاده در راستای تامین مایحتاج و ارزاق عمومی تلاش می‌کنند و چه آنها که از پسِ یک سال پرآشوب و سخت اقتصادی، برای تامین سلامت جامعه، محل کسب روزی خود و خانواده‌شان را تعطیل کرده‌اند، در زمره تلاش‌گرانی محسوب می‌شوند که ایجاد فضایی امن و آرام در کشور را هدف گرفته‌اند.

در همین راستا، اتاق اصناف ایران بار دیگر از عموم فعالان صنفی در سراسر کشور دعوت کرد تا با مشارکت حداکثری در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه شده، نهایت همکاری و همراهی حداکثری را داشته باشند.

اتاق اصناف ایران در این بیانیه تاکید کرد: انتظار می‌رود اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور، همچون همیشه در همراهی کامل با دیگر نهادهای مرتبط نظیر سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه نسبت به تحقق این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

در این بیانیه اتاق اصناف ایران یادآور شد: تردیدی نیست که تداوم تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور و ماندن در خانه‌ها برای هر یک از فعالان صنفی به منزله اقدامی ارزنده محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز