نرخ مرغ در تهران به زیر ۱۰ هزار تومان رسید

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۱:۴۲
کد خبر: ۹۸۲۳۷۶
نرخ مرغ در تهران به زیر ۱۰ هزار تومان رسید
قیمت مرغ تازه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران امروز- یکشنبه به پایین ترین نرخ در ۱۶ ماه گذشته یعنی از آذرماه ۹۷ تاکنون رسید و هم اکنون هر کیلو مرغ تازه زیر ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم ۹ هزار و ۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، قیمت اجزا و قطعات مرغ نیز در میادین میوه و تره بار، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است و در حال حاضر، هر کیلوگرم ران مرغ ۱۶ هزار و ۴۰۰ و سینه مرغ ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه هر کیلوگرم جوجه کباب با استخوان ۱۸ هزار تومان و جوجه کباب بی استخوان ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان، ساق مرغ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و مغز ران  ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار، نرخ‌گذاری شده و هر کیلوگرم بال کبابی به قیمت ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان و بازوی کبابی ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

گفتنی است، به دلیل رعایت ملاحظات پیشگیرانه بهداشتی، در واحدهای عرضه گوشت مرغ میادین میوه و تره بار، مرغ به صورت کامل در کیسه نایلونی یا بسته‌بندی بشقابی ارائه می‌شود و خُرد کردن آن ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز