بعد از گذر از ایام بحرانی کرونا ویروس با آژانس سفرنامه به سفر بروید

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۶:۱۷
کد خبر: ۹۸۴۲۴۹
بعد از گذر از ایام بحرانی کرونا ویروس با آژانس سفرنامه به سفر بروید
همانطور که میدانید نوروز 99 ،با آمدن ویروس کرونا نوروزی فراموش نشدنی و عجیب و البته سخت هست ، می توان به جرات گفت هیچ کسی به برنامه های خودش نتوانست عمل کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بخش عمده ای از این برنامه ها مسافرت ها و تورهای نوروزی بود که همگی کنسل شدند، اما در پس این شب سیاه صبحی روشن است از همین الان سفرهای بعد از کرونا ویروس و خانه نشینی تان را برنامه ریزی کنید، اگر میخواهید به کشور های دیگر سفر کنید دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه برای شما پیشنهاد های جذابی خواهد داشت.

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه بعد از ایام کرونایی برای شما تورهای باکیفیت و خاطره انگیزی را آماده کرده در ادامه به بررسی بعضی از این مقاصد خواهیم پرداخت.

آفریقای جنوبی یکی از متنوع ترین و دلربا ترین کشورهای جهان

آفریقای جنوبی یکی از متنوع ترین و زیباترین کشورهای جهان است. ترکیب های عجیب و غریب از مناظر ، مردم ، تاریخ و فرهنگ ، تجربه ای بی نظیر و الهام بخش را به مسافر ارائه می دهد.آفریقای جنوبی ترکیبی سرشار از فرهنگهای جهان سوم و اول است – در کنار بهترین و کمترین و شلوغ ترین سواحل جهان. در پارک های حیات وحش مانند پارک ملی کروگر ، ده مکان میراث جهانی یونسکو ، ویلاهای نفیس در کنار ساحل برای اسکان در کیپ تاون ، مناظر طبیعی زیبا ، زیرساخت های عالی و یک محیط پایدار پس از آپارتاید و یک مقصد عالی در انتظار اتفاق افتادن. با تور آفریقای جنوبی سفرنامه همراه باشید.

تفرجگاه ساحلی دوربان ، طلای مایل ، یک آهنربای افسانه ای و توریستی و یک نقطه شروع عالی برای گشت و گذار در این شهر است. سواحل بلوند بلند ، شناگران ، گشت و گذارها و زاغه های جذاب را فریب می دهد ، در حالی که تفرجگاه شلوغ مانند ساحل میامی با هتل ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها و مجتمع های سرگرمی چشمگیر خود احساس می کند.

بازدید کنندگان می توانند در اینجا قدم بزنند یا دوچرخه یا Segway اجاره کنند. علاوه بر صحنه ساحل ، جاذبه های برتر در این بخش شامل جهان دریایی uShaka ، سرزمین شگفت انگیزی از جاذبه های با مضمون دریا است. ورزشگاه موسی مبهیده؛ و Mini Town ، ماکت کوچکی از دوربان با یک شبکه ریلی مینیاتوری در فرودگاه و صحنه بندر وجود دارد.

جهت مشاهده تور های آفریقای جنوبی آژانس سفر نامه اینجا کلیک کنید

مکانی رویایی برای عکاسی در برزیل

شهر شلوغ ریو دو ژانیرو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شهرهای توریستی برزیل در چندین دهه گذشته است. مرکز پر جنب و جوش شهر با فرهنگ غرق شده و حس عمیق تاریخ و میراث پراکنده شده است.

ریو، به طور کامل شناخته شده است، این شهر پرجمعیت در نیمکره جنوبی اقرار دارد دومین شهر بزرگ در برزیل و سومین کلان شهر در کل آمریکای جنوبی است.

ریودوژانیرو در اکثر سال ها گرم است و بارندگی بین دسامبر و مارس اتفاق می افتد. مناطق ساحلی خنکی دارد، زیرا نسیم خنک از آب های آبی اقیانوس اطلس می وزد.

متوسط ​​دمای سالانه بین ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتیگراد است.

مطالب پیشنهادی: جاذبه های شگفت انگیز را در این تور ها تجربه کنید، برزیل بزرگترین و دومین تولیدکننده سویا در جهان

چشم انداز و پوشش گیاهی در داخل و اطراف این کلان شهر بسیار با شکوه است و این موضوع باعث جذابیت قابل توجه برای بازدیدکنندگان تور برزیل که علاقه زیادی به عکاسی دارند در سراسر جهان می شود.

به دلیل جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیاری ، ریو زیرساخت های افسانه ای را برای نیازهای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است.

با یک برنامه ریزی ساده در یک روز میتوانید از بسیاری از جاهای ریو دیدن کنید، صبح بعد از یک صبحانه عالی میتوانید به دور از شلوغی و هیاهوی شهر به دیدن مجسمه مسیح بروید.

شما می توانید با تور برزیل سفرنامه سفری خاطره انگیز و با کیفیت را تجربه کنید.

نظر شما