مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد؛

ضرورت حفاظت از موقعیت شغلی و معیشت کارگران در شرایط فعلی

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۸۴۴۹۷
ضرورت حفاظت از موقعیت شغلی و معیشت کارگران در شرایط فعلی
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ضمن تبریک سال جدید خواستار مقاومت فعالان اقتصادی در برابر بحران فعلی کشور شد و بر حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تاکید کرد .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو ملطق در جلسه شورای مدیران با اشاره به این که کشورمان درگیر یک بیماری ناشناخته شده است، گفت: این موضوع در کنار جنگ تحمیلی بر اقتصاد کشور، دور تازه ای از معضلات اقتصادی را دامن زده‌است .

وی خاطر نشان کرد: یک بار دیگر در آزمونی سخت قرار گرفته ایم که بی شک شکوه ایستادگی و مقاومت و پایمردی  می تواند پیروزی دیگری را برایمان به ارمغان بیاورد .

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن اشارره به نامگذاری سال 1399 به عنوان جهش تولید

وی ادامه داد: این روزها ، هم توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی صنعتگران است و هم شهروندان با تداوم حرکت چرخه های اقتصادی کشور می توانند دلگرم به ادامه مقاومت خود در برابر بیماری کرونا باشند .

ثناگو ضمن تاکید بر ایستادگی در حفظ تولید و تداوم شرایط کار و حفظ موقعیت شغلی افراد خاطر نشان کرد: حضور امروز ما و خدمت رسانی به اقتصاد کشور مدیون سالها تلاش و ایستادگی بوده است بنا براین برما تکلیف است با قدرت و همت بکوشیم ضمن حفاظت از چرخه تولید و استمرار آن نسبت به تحقق شعار سال برنامه ریزی مدونی داشته باشیم .

مدیر عامل پیام ایثار و جانفشانی کادر پزشکی کشور را در قالب مدافعان سلامت حرکتی بزرگ و الگویی مناسب برای همه دانست و از همه فعالان اقتصادی خواست تا سهم خود را در حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال کارگران در این شرایط به خوبی ایفا کنند .

نظر شما