نمایشگاه ایران بیوتی ۹۹ برگزار می شود؟

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۱:۲۹
کد خبر: ۹۸۵۱۲۳
نمایشگاه ایران بیوتی ۹۹ برگزار می شود؟
نمایشگاه Iran Beauty & Clean (زیبایی و تمیزی) در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود که در آن صدها شرکت تولیدی داخلی و خارجی حضور دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایشگاه ایران بیوتی، به عنوان یک نمایشگاه اختصاصی برای محصولات آرایشی، بهداشتی و همچنین مواد پاک کننده صنعتی، عطر سازی، محصولات مراقبت و نگهداری مو و محصولات پاک کننده آرایشی و زیبایی است.

 این نمایشگاه باعث علاقه مندی قشر حرفه ای و عمومی جامعه به بازدید از نمایشگاه و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی شده است. نمایشگاه ایران بیوتی بهترین فرصت برای تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی، ورود به بازار فروش این محصولات و کسب اطلاعات لازم در مورد خرید و فروش این قبیل کالاها به شمار می رود.  در ادامه این مقاله گروه سازه باتیس که در حوزه دکوراسیون داخلی و غرفه سازی فعالیت می کند اقدام به بررسی و گردآوری اطلاعاتی مرتبط با نمایشگاه ایران بیوتی کرده است پس با ما همراه باشید.

در نمایشگاه ایران بیوتی نیازهای بالقوه مصرف کنندگان، آگاهی از برنامه آینده رقبای تجاری در زمینه محصولات بهداشتی، تعیین قیمت مناسب محصولات برای مشتریان و مصرف کنندگان، نحوه برقراری ارتباط مستقیم میان خریداران و تأمین کنندگان، نحوه گسترش روابط تجاری با غرفه داران داخلی و بین المللی و همچنین کسب اطلاعات در مورد آخرین محصولات بهداشتی تولید شده از مواردی است که با برپایی نمایشگاه، فرصت بروز و ظهور آنان فراهم می شود.

اگر بخواهیم محصولات و خدمات خرید و فروش شده در نمایشگاه ایران بیوتی را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم این محصولات یا خدمات عرضه شده را به شرح زیر دسته بندی کنیم:

مواد شوینده و پاک کننده

 محصولات سلولزی و بهداشتی

 انواع رنگ مو

 عطر و ادکلن

محصولات بهداشتی مراقبت از کودکان

 حشره کش ها

مواد اولیه ماشین آلات و صنایع وابسته به آن

 ابزار و لوازم جانبی برای سالن های آرایشی زیبایی

مشاوره حرفه ای صنعت آرایشی و بهداشتی

رئیس نمایشگاه های بین المللی کشور در سال جاری نسبت به برپایی نمایشگاه ایران بیوتی بیان کرد که حدود 265 شرکت داخلی و خارجی از کشورهایی نظیر کره جنوبی، فرانسه، هند، چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در نمایشگاه ایران بیوتی سال 2019 که در یک بازه زمانی 4 روزه برگزار شده و در 25 آوریل به پایان رسید، شرکت کرده و حضور داشتند.

غرفه داران در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود را در طیف وسیعی از جمله انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات بهداشتی و سلولزی، عطر و ادکلن، محصولات مراقبت و نگهداری از پوست، خدمات تجاری و مشاوره ای در زمینه محصولات یاد شده و نیز ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، به نمایش گذاشتند.

جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، افزایش صادرات، پیدا کردن نمایندگان فروش و عرضه این محصولات با هدف دسترسی مصرف کنندگان در بازارهای فروش، آشنایی با جدیدترین استانداردهای موجود در زمینه تولید محصولات پاک کننده، معرفی و شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های ایرانی و نیز آماده سازی بستر مناسب برای همکاری های علمی و پژوهشی بین تولید کنندگان داخلی و خارجی محصولات بهداشتی و آرایشی از اصلی ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در سال جاری بیان شده است.

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی که با محوریت عرضه مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی و محصولات سلولزی هر ساله در تهران برگزار می شود، در آوریل سال 2020 نیز  از ساعت 9 صبح  الی  5 عصر در محل نمایشگاه بین المللی دائمی تهران در بزرگراه شهید چمران برگزار شده و همانند سال های گذشته با ارائه محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر، ادکلن و اسپری، رنگ مو، محصولات سلولزی و بهداشتی، خوشبو کننده ها، حشره‌کش ها، محصولات بهداشتی خانگی، انواع کیف وکفش، محصولات مراقبت و نگهداری از چرم طبیعی، ابزار و لوازم جانبی برای سالن های زیبایی و مو، خدمات بازرگانی و مشاوره و... پذیرای علاقه مندان به خرید انواع محصولات خواهد بود.

تاریخ برگزاری بیست هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی،

تاریخ پیش بینی شده برای بیست هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته 1 الی 4 اردیبهشت 99 بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری آن وجود ندارد بنابراین شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران در صدد جابجایی و تعویق تقویم نمایشگاه در سال ۱۳۹۹ میباشد، در نتیجه نمایشگاه ایران بیوتی  ۹۹ در تاریخ پیش بینی شده برگزار نخواهد شد.

متاسفانه شیوع ویروس کرونا گریبان نمایشگاه‌ ها را نیز گرفته است. بنابر اعلام سازمان جهانی یوفی به عنوان متولی اصلی صنعت نمایشگاهی، حداقل تا ماه ژوئن موضوع برگزاری کلیه رویدادهای نمایشگاهی متاثر از این اتفاق به‌طور کامل لغو و برگزاری همه نمایشگاه‌ها به زمان دیگری موکول خواهد شد. البته این مسئه مشکلاتی قاعدتا به وجود اورده و بسیاری از مجموعه ها و شرکت ها به دنبال طراحی غرفه و دکور خود در این نمایشگاه ها بودند که برنامه ریزی آنها به هم خورده است.

البته شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران, برای مقابله با این مسئله تدابیر مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه به‌صورت مجازی , جانمایی همه رویدادهای به تعویق افتاده به‌روزهای دیگر سال را دارد .  شما برای این مهم چه پیشنهاد و نظری دارید خوشحال میشیویم ان را با ما در میان بگذارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز