وزیر صمت خبر داد؛

طرح ویژه ستاد تنظیم بازار برای مبارزه با احتکار برنج/ برخورد با گران‌فروشی‌ها

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۱:۰۶
کد خبر: ۹۹۴۸۷۶
طرح ویژه ستاد تنظیم بازار برای مبارزه با احتکار برنج/ برخورد با گران‌فروشی‌ها
وزیر صمت با اشاره به گزارشات موجود از طرح ویژه برای مبارزه با احتکار برنج، گفت: انواع برنج که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شود، حتماً باید با قیمت مصوب عرضه شود و با هرگونه افزایش قیمت برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه با توجه به تمهیدات انجام شده در ذخیره مناسب کالاهای اساسی، در تأمین ارزاق عمومی مردم هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد گفت: در مجموع، عملکرد ستاد تنظیم بازار کشور در طول سال گذشته مثبت بوده و در روند مدیریت بازار مؤثر عمل کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در تأمین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در طول سال گذشته، توجه به تولیدات داخلی و تأمین بازار از این محل بوده است که در این راستا به موضوع تأمین مواد اولیه بخش تولید در ستاد تنظیم بازار توجه ویژه‌ای شده و خوشبختانه نتایج مثبت و مؤثر آن در شرایط سخت ایام پایانی سال و همزمان با شیوع کرونا در سطح کشور ملموس بوده است.

رحمانی تصریح کرد: تولید مناسب اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در دو ماه گذشته یک کار جهادی بوده و ظرفیت تولید کشور در این حوزه به فاصله کمی، چندین برابر شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: البته عموم شاخص‌های بخش تولید در کشور در طول سال ۹۸ رشد چشمگیری داشته اند و امسال نیز با لحاظ برنامه‌های موفق سال گذشته، برای تحقق اهداف سال جهش تولید، برنامه‌ریزی لازم در دستور کار قرار گرفته و همه موارد با جدیت هرچه تمام دنبال خواهد شد.

رحمانی با اشاره به برنامه تفویض اختیارات به تشکل‌های بخش خصوصی در سال ۹۸، افزود: این روند امسال پررنگ‌تر از سال گذشته تداوم خواهد داشت و حتماً در روند تصمیم گیری ها نمایندگان بخش خصوصی و تشکل‌های مرتبط حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: یکی از عوامل مؤثر در عملکرد قابل تقدیر ستاد تنظیم بازار کشور در سال ۹۸، حضور فعالانه و مؤثر بخش خصوصی در این ستاد و نظرات مؤثر و کارشناسانه آنها در روند تصمیم گیری ها بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز