وزیر اقتصاد:

دارندگان سهام عدالت احتیاط کنند که سهام خود را پایین‌تر از ارزش واقعی نفروشند/ دستورالعمل فروش سهام به زودی ارائه می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۲:۱۸
کد خبر: ۹۹۵۱۶۱
دارندگان سهام عدالت احتیاط کنند که سهام خود را پایین‌تر از ارزش واقعی نفروشند/ دستورالعمل فروش سهام به زودی ارائه می‌شود
وزیر اقتصاد و امور دارایی به دارندگان سهان عدالت هشدار داد که احتیاط کنند و سهام خود را با قیمت پایین‎تر از ارزش واقعی آن نفروشند و گفت: به زودی دستورالعملی برای میزان قابل فروش این سهام ارائه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، «فرهاد دژپسند»، وزیر اقتصاد و امور دارایی، در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران به بیان نکاتی درباره سهام عدالت پرداخت و گفت: ارزش این سهام متفاوت بوده و از 1 میلیون تومان تا 500 هزار تومان تفاوت ارزش دارد.

او با اشاره به اینکه شرکت‌های این سهام از شرکت‌های معتبر و ویژه هستند، افزود: ارزش سهام‌های بورس متناسب با زمان نوسان خواهند داشت اما امیدوارم نوسان سهام عدالت زیاد نباشد چرا که سهام عدالت دارای ارزش تاریخی است و خدار ا شکر می‌کنیم به لطف رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دستور آزادسازی سهام عدالت صورت گرفته‌است.

وزیراقتصاد درباره فروش این سهام اظهار کرد: باید دید سهام‌دار خودش می‌خواهد کار فروش را انجام دهد یا توسط شرکت‌های کارگذاری اما به زودی دستور‌العملی در این خصوص اعلام می‌شود مبنی بر اینکه در مرحله اول چند درصد سهام می‌تواند به فروش برسد و فروش سایر سهام‌ها را نیز در مراحل بعد آزاد می‌کنیم.

دژپسند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دارندگان سهام عدالت حدود 50 میلیون نفر می‌شوند، با آزاد سازی سهام عدالت تحول اساسی در دارایی‌های افراد رخ می‌دهد و انشاءالله فضای نشاط آمیزی را با این ابلاغیه خواهیم دید.

او ادامه داد: همچنین با این ابلاغیه ارزش بازار سرمایه هم به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد و این موضوع نویدی برای تمام کسانی است که می‌خواهند پس انداز خرد خود را در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم شاهد پایداری سهام عدالت باشیم و دارندگان این سهام با برکات زیادی مواجه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز