تقدیر امام جمعه قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بخاطر مبارزه قاطع با فساد

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۴:۳۲
کد خبر: ۹۹۶۱۵۸
تقدیر امام جمعه قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بخاطر مبارزه قاطع با فساد
امام جمعه شهرستان قشم گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مبارزه با فساد اداری و اختلاس کاری بزرگ و استثنایی کرد و با کشف و انهدام دو باند بزرگ جعل سند و اختلاس الگویی برای دیگر مدیران شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم روز جمعه در آیین اهداء تقدیرنامه به حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پی مبارزه قاطع با فساد اداری و اختلاس افزود: وظیفه ما است که از تلاش های صادقانه مهندس مومنی در مبارزه با فساد اداری و اختلاس که ظرف چند ماه دو باند بزرگ جعل اسناد و اختلاس را مستقیما با هوشیاری در نطفه خفه کردند، تقدیر و تشکر ویژه کنیم.

وی این عمل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را یک اقدام بزرگ و استثنایی خواند و گفت: اگر ایشان به این دو مقوله فساد ورود نمی کردند، این عمل ممکن بود در جاهای دیگر هم تکرار می شد.

امام جمعه قشم اظهار امیدواری کرد که این نوع مدیریت در مبارزه با فساد، الگویی برای سایر مدیران در جهت کنترل مجموعه های تحت مدیریت خودشان و همچنین همکاری با سربازان گمنام امام زمان(عج) در این گونه موارد باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم بصیرت، تجربه و تعهد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را عامل اصلی این موفقیت بزرگ خواند و قدردانی خود و مردم مومن جزیره قشم را ازایشان بخاطر این اقدام بزرگ اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به بیشترین کمک های سازمان منطقه آزاد قشم در رزمایش کمک های مومنانه مردم قشم به نیازمندان تصریح کرد: مدیرعامل این سازمان مثل همیشه در ارائه کمک ها سنگ تمام گذاشتند و دعای خیر مردم پشت سرایشان و همکاران شان است.

براساس این گزارش رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین با تشکر از امام جمعه قشم طی سخنانی این سازمان را جزئی از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت:ما باید در اجرای وظایف مان سه اصل سلامتی نفس، درستی کار و انجام امور مردم دراسرع وقت را هیچ وقت فراموش نکنیم.

حمیدرضا مومنی با تشریح سیر نظارت، کشف و انهدام دو باند بزرگ جعل اسناد و اختلاس بر عزم راسخ خود در مبارزه با فساد در هرشکل تاکید کرد و افزود: ما شفاف سازی را بعنوان یک ضرورت در نظر گرفته و برای نیل به این هدف در شش ماه آینده تمام واحدهای سازمان سیستمی می شود.

وی گفت: درانجام امور اداری، سازمان منطقه آزاد قشم به این سمت می رود که هیچ فردی لازم نیست به صورت فیزیکی به واحدهای ذیریط مراجعه کند و همه امور متقاضیان از طریق سیستم انجام خواهد شد.

وی همچنین در بحث کمک های مومنانه، خواستار حفظ شان و کرامت نیازمندان درهنگام توزیع این کمک ها شد.

در پایان این مراسم امام جمعه قشم لوح تقدیر خود را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء کرد. 

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: بخش مهمی از قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران و رشد و بالندگی آن در گرو پیشگیری از فساد و مبارزه با آن است، از این رو بنا به اطلاعات واصله از نیروهای امنیتی – اطلاعاتی شهرستان از زحمات بی شائبه جنابعالی در تحقق این مهم و مبارزه قاطع با فساد و اختلاس در سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری سربازان امام زمان (عج) و دستگاه قضا تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

نظر شما