راه‌اندازی خط تولید البسه بیمارستانی با همکاری یک شرکت فولادی

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۸:۵۷
کد خبر: ۹۹۶۱۸۳
راه‌اندازی خط تولید البسه بیمارستانی با همکاری یک شرکت فولادی
خط تولید روزانه هزار البسه بیمارستانی در اهواز، با همکاری شرکت فولاد خوزستان به راه افتاد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خط تولید روزانه هزار البسه بیمارستانی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز افتتاح شد. راه‌اندازی این خط با همکاری فولاد خوزستان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت صورت گرفت.

غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان در این باره گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در استان سرعت پیدا کرده است، نیاز کادر درمانی به البسه بیشتر شده و در شرایط فعلی باید کاری کنیم که کادر درمان دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشند.

وی افزود: امروز حمایت از خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا وظیفه‌ای اصلی ماست و فولاد خوزستان همچون گذشته در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است.

علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان هدف از راه‌ اندازی این کارگاه را کمک به کادر درمان اعلام کرد و افزود: مجموعه‌ فولاد خوزستان همواره خود را متعهد به خدمت به جامعه می‌‌داند. این کارگاه با هدف تامین نیازهای کادر درمانی و با به‌کارگیری 50 تن از بانوان، توانایی تولید روزانه یک هزار البسه کادر درمان را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز