قائم‌مقام ایمیدرو اعلام کرد؛

رشد ۹۰درصدی تولید آلومینیوم در سال جاری

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۰:۲۵
کد خبر: ۹۹۷۱۹۹
رشد ۹۰درصدی تولید آلومینیوم در سال جاری
قائم‌مقام و عضو هیات‌ عامل ایمیدرو، برنامه‌های این سازمان برای افزایش تولید محصولات معدن و صنایع معدنی را تشریح کرد. بیشترین رشد تولید پیش‌بینی شده به شمش آلومینیوم با افزایش 90درصدی حجم تولید اختصاص دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عباس نعیمی از برنامه ایمیدرو برای برای رشد تولید خبر داد و افزود: برنامه تولید زنجیره فولاد شامل رشد 31درصدی دانه‌بندی، 7درصدی کنسانتره سنگ آهن، 11درصدی گندله، 13درصدی آهن اسفنجی، 3درصدی شمش فولاد، 1درصدی محصولات فولادی و همچنین 19.3 درصدی استخراج سنگ آهن نسبت به سال 98 است.

وی ادامه داد: در بخش مس، برنامه افزایش تولید 4درصدی کاتد و یک‌درصدی کنسانتره، در زنجیره آلومینیوم افزایش تولید 5درصدی آلومینا و 90درصدی شمش آلومینیوم (شرکت‌های آلومینای ایران، ایرالکو و سالکو) و افزایش تولید 17درصدی شمش طلا (شرکت‌های موته و زرشوران) پیش‌بینی شده است.

قائم مقام ایمیدرو تصریح کرد: ایمیدرو به عنوان یک سازمان توسعه‌ای در کنار اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زا، به موضوع افزایش تولید محصولات بخش معدن و صنایع معدنی توجه ویژه‌ای دارد.

این عضو هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: با توجه به شعار امسال (جهش تولید)، این سازمان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد بستر حفظ سلامت نیروی انسانی در واحدهای تحت پوشش، تمرکز خود را بر افزایش تولید گذاشته است تا بتواند علاوه بر تامین نیاز داخل، سهم بیشتری در توسعه صادرات و تامین ارز مورد نیاز کشور اتخاذ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز