کشف ۱ هزار و ۲۸۵ کیسه آرد دولتی

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶:۳۱
کد خبر: ۹۹۸۲۷۹
کشف ۱ هزار و ۲۸۵ کیسه آرد دولتی
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران از کشف یک هزار و 285 کیسه آرد دولتی به ارزش بیش از 400میلیون ریال و چندین کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران تیمور پورحیدری، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران خبر داد: بازرسان این سازمان موفق به کشف ۱۲۸۵ کیسه آرد دولتی تنظیم بازاری در روز گذشته شدند.

وی خاطر نشان کرد: ارزش آردهای مکشوفه بیش از ۴۱۸میلیون و ۹۱۰هزار ریال بوده که با توجه به بدون صاحب بودن این کالاها مراتب پس از صورتجلسه تحویل مراجع قانونی در استان شد.

پورحیدری با اشاره به کشف بیش از ۴۶۹ کارتن و بسته انواع کالاهای قاچاق افزود: این کشفیات شامل انواع نوشیدنی، بیسکویت، کاکائو، انواع لوازم التحریر و خرازی، صابون های وارداتی بوده که توسط بازرسان اداره کشف کالای قاچاق سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان در غالب گشت مشترک شناسایی و ضبط گردیده و ارزش ریالی آن بیش از  2میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال بوده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومت استان ارسال می شود.

وی در پایان از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب رابا سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز