عرضه اولیه جدید بورس پس از شستا

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۷:۵۵
کد خبر: ۹۹۹۱۱۵
عرضه اولیه جدید بورس پس از شستا
رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ورود شرکت سرمایه‌گذاری صندوق فولاد پس از شستا به بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا «حامد شمس»، رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در صفحه توئیتر خود از عرضه اولیه جدیدی خبر داد.

او در این توئیت از ورود شرکت سرمایه‌گذاری صندوق فولاد به بورس خبر داده و اظهار کرده که با ورود این شرکت به بورس، بازده دارایی‌های بازنشستگان این صندوق افزایش یابد.

«رضا مسرور»، (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد) پیش از این ورود این شرکت به بورس با هدف افزایش بازده دارایی‌های صندوق فولاد خبر داده بود.

او با بیان اینکه افزایش بازده دارایی‌های صندوق فولاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق است تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد در ماه ‌ای آینده وارد بازار سرمایه خواهد شد و در واقع این شرکت قرار است شرکت‌های تابعه را وارد بورس کند.

مسرور گفت: با توجه به بررسی‌های جامعی که در شورای سرمایه گذاری صندوق فولاد انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که ورود هوشمندانه به بازار سرمایه، مناسب‌ترین رویکرد در راستای افزایش بازده دارایی‌های صندوق است.

بر این اساس، مقرر شد شرکت فولاد تجارت دالاهو به عنوان شرکت سرمایه گذاری صندوق نسبت به بورسی شدن شرکت‌های تابعه و سرمایه گذاری در بازه زمانی تعیین شده اقدام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز