رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان طالقان:

پویش ملی "آماده باش" گامی موثر در افزایش توان جسمی و روحی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۲۸۰۲
پویش ملی آماده باش گامی موثر در افزایش توان جسمی و روحی است
رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان طالقان گفت: اجرای پویش ملی آماده باش گامی موثر در افزایش توان جسمی و روحی اقشار مختلف مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، احمد مقیمی اظهار کرد: تصمیم به هنگام مسئولان ورزش کشور به خصوص فدراسیون ورزش های همگانی در این شرایط می تواند خیلی ها را با ضرورت و فواید ورزش به خصوص برای مقابله با کرونا آشنا کند.

وی افزود: جای خرسندی است که این پویش با تلاش هیئت های استانی توانسته برنامه های متنوعی را به اجرا درآورد و اثرگذاری خوبی را هم در مدت اجرای پویش شاهد بوده ایم.

وی که خود سالها در جایگاه مربی ورزش همگانی تندرستی و شادابی را به آحاد مردم هدیه داده پرداختن به ورزش از نوع شکل آنرا مفید دانست و گفت: هر فردی به فراخور توان جسمی و آمادگی بدنی می تواند فعالیت ورزشی داشته باشد به شرط آنکه حرکات مناسب با خود را از طریق مربیان و فیلم های آموزشی بیاید.

مقیمی تصریح کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا حضور در فضاهای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید مدنظر باشد تا در نهایت یک فعالیت بدنی فرح بخش رقم بخورد.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان طالقان با تاکید براینکه ارتقا سطح ایمنی بدن وتقویت روحیه از اثرات داشتن فعالیت های ورزشی است گفت: رشته های ورزشی متنوعی در فدراسیون ورزش های همگانی فعال هستند که هر کدام می توانند در شرایط فعلی زمینه ای برای ایجاد نشاط وشادابی باشند البته با تلاش هیئت استان و همراهی شهرستانها البرز در این پویش مشارکتی مطلوب داشته و توانسته طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه کند.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای کادر درمان به عنوان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: اقشار مختلف مردم با رعایت کامل پروتکل ها و توجه به امر ورزش می توانند نقشی موثر در ریشه کنی این ویروس داشته باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز