مدیرکل بهزیستی البرز خبرداد:

دو واحد صنعتی در البرز ۳۰۰ مددجو را صاحب شغل می‌کنند +نحوه ثبت نام

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۰
دو واحد صنعتی در البرز ۳۰۰ مددجو را صاحب شغل می‌کنند +نحوه ثبت نام
مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری به ۸۸ نفر از جامعه هدف بهزیستی تسهیلات پرداخت شده است گفت: دو واحد صنعتی البرز در اقدامی ارزشمند 300 نیرو از مددجویان را جذب می کنند که در این ارتباط سامانه ای برای ثبت نام متقاضیان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،اسدالله حیدری اظهار کرد: از اواخر تیرماه توسط ۱۳ بانک عامل به مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به بهزیستی استان تسهیلات تخصیص داده شده است که اداره کل بهزیستی تعداد ۸۳۴ نفر از مددجویان به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان را جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانکها معرفی کرده است که از این میزان تاکنون به تعداد ۷۵ نفر به مبلغ سه میلیاردوپانصد میلیون تومان توسط بانکها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص تسهیل گری بیمه های خویش فرما و کارفرمایی نیز مبلغ ۴۵۸ میلیون تومان به معلولین و نیازمندان حایز شرایط و دارای شغل کمک هزینه پرداخت شده است و تعداد ۴۸۵ نفر نیز در نوبت تامین اعتبار می باشند که بزودی پرداخت خواهد شد.

وی جدی ترین چالش در خصوص تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان را تضامین و شرایط سختگیرانه برخی بانکهای عامل عنوان کرد وگفت: امیدواریم روسای بانکها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه با دو شرکت بزرگ برای جذب نیرو از جامعه هدف بهزیستی  تعاملات بسیار خوبی داریم  گفت: گروه قطعات خودرو درشهرستان اشتهارد و شرکت تولید تجهیزات پزشکی در منطقه اقتصادی فرودگاه پیام  در این خصوص درخواستی را برای جذب حدود ۳۰۰ نیرو از مددجویان بهزیستی داشته اند که امیدواریم محقق شود.

وی در توضیح بیشتر گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی شامل معلولین ، زنان سرپرست خانوار ، فرزندان ترخیصی و معتادین بهبود یافته که متقاضی شغل هستند می توانند عدد ۱ را به شماره  ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال نکنند، همکاران ما در اسرع وقت با این افراد تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه ،  به کارخانجات و کارگاه های مرتبط با شرایط ای آنها معرفی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز