رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد خبرداد:

تکمیل دو فضای ورزشی شاخص اشتهارد با کمک بخش خصوصی/پیگیر احداث خانه جوان هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۰۹۷۳
تکمیل دو فضای ورزشی شاخص اشتهارد با کمک بخش خصوصی/پیگیر احداث خانه جوان هستیم
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد گفت: تلاش می کنیم با مشارکت و ورود بخش خصوصی دو مجموعه ورزشی شاخص این شهرستان را در مدار خدمت رسانی قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامران ظهیری اظهار کرد:در حال حاضر سالن ورزشی 1200 نفره این شهرستان با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی دچار وقفه شده است و در تلاشیم با ورود بخش خصوصی و بهره گیری از قانون واگذاری ها این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: در خصوص تنها استخر شهرستان نیز این رویکرد را دنبال می کنیم و در تلاش ایم با جذب بخش خصوصی نسبت به بازسازی وبهسازی این فضای ورزشی اقدام کنیم.

این مسئول به افتتاح خانه تنیس روی میز این شهرستان اشاره کرد و گفت: با کمک یکی از فعالان صنعتی این شهرستان فضای اختصاصی این رشته برای علاقمندان به خصوص کارگران مهیا شده است .

ظهیری به آخرین وضعیت شهرستان  درحوزه جوانان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 7 سازمان مردم نهاد جوانان در این شهرستان شکل گرفته که نیمی از آنها غیرفعال هستند و تلاش میکنیم در این بخش با ترغیب فعالان اجتماعی بر تعدادو کیفیت کار آنها بیفزاییم.

وی ادامه داد: در این راستا پیگیری ایجاد خانه جوان شهرستان برای هم افزایی بیشتر جوانان در حوزه فعالیت های اجتماعی هستیم ضمن آنکه مقدمات راه اندازی خیرین ازدواج و خیرین ورزش فراهم شده است.

ظهیری از تدوین برنامه های متنوع ورزشی برای هفته تربیت بدنی خبرداد و گفت: در این راستا هیئت های ورزشی برنامه هایی را در بستر آنلاین تدارک دیده اند که در زمان خود انجام خواهد شد.ضمن آنکه در هفته های اخیر برنامه های فرهنگی ویژه ای در این شهرستان به انجام رسید که از آن جمله میتوان به دوچرخه سواری جمعی از شهرستان به سمت ساختمان پلاسکو تهران همزمان با روزآتش نشان و سفر گروه دوچرخه سواران به مشهد در اربعین می توان اشاره کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت های مدیرکل ورزش وجوانان استان،فرماندار و همراهی دیگر مسئولان شهرستان بتوانیم گام های موثری برای توسعه حوزه ورزش وجوانان شهرستان برداریم.

 

نظر شما