با هدف عرضه مستقیم تولیدات صنایع؛

مرکز بزرگ تجاری در شهرجدید هشتگرد ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۰۸۳۸
مرکز بزرگ تجاری در شهرجدید هشتگرد ایجاد می شود
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان بیش از ۱۲۰۰ واحد صنعتی دارد که ۵۰۰ واحد آن از معتبرترین برندهای کشوری هستند خواستار ارائه محصولات این صنایع بصورت مستقیم و بدون واسطه به مردم شد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهدی مهرور اظهار کرد: تردد بیش از ۱۴ استان از این شهرستان است وبا توجه به افتتاح جاده طالقان در آینده نزدیک لذا باید مرکز تجاری بزرگی را در این شهر احداث کنیم که اجناس با کیفیت صنایع را با قیمت مناسب به مردم ارائه کند. 

مهرور افزود : در حاشیه شهرستان صنایعی که از برندهای معتبر هستند هم  می توانند از این پتانسیل استفاده کنند  و محصولات خود را در این بازارچه به صورت مستقیم به فروش برسانند .

مهرور گفت : ما دنبال یک مرکز تجاری قوی هستیم که همه خدمات را برای جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون نفر که از بزرگراه کرج قزوین تردد می کنند ارائه دهند .

 وی هدف اصلی از ساخت این مجموعه را  جهت حذف واسطه و توسعه بازار فروش تولیدات کارخانجات بیان کرد وگفت: این مجموعه با ایجاد اشتغال سعی در ایجاد بازار نو و اعتماد بیشتر بین صاحبان صنعت و کالا را دارد تا کالاها با قیمت مناسب بدون واسطه دست افراد برسد.

وی از مدیرعامل شرکت عمران ، رییس اداره صمت ، اتاق اصناف ، شهردار شهر جدید هشتگرد و معاون توسعه و برنامه ریزی خواست تا هر چه سریعتر نسبت به جانمایی مکان و مطالعه آن اقدام تا شاهد ساخت آن در کمترین زمان ممکن باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز