با حضور معاون وزیر ورزش در نظرآباد؛

قطب رسانه‌ای جوانان و سازمان‌های مردم نهاد کشور رونمایی شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۷۷۱۸
قطب رسانه‌ای جوانان و سازمان‌های مردم نهاد کشور رونمایی شد
پایگاه خبری "سمن جوانان" به عنوان اولین قطب تخصصی رسانه ای سازمان های مردم نهاد کشور حوزه جوانان با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان وجمعی از مسئولان ملی واستانی در البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مراسم عصر امروز چهارشنبه به میزبانی شهر نظرآباد برگزار شد و با آغاز به کار این پایگاه خبری تولیدات رسانه ای رویدادها و مطالبات حوزه جوانان به شکلی تخصصی به مخاطبان عرضه خواهد شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از قطب رسانه ای جوانان و سازمان های مردم نهاد کشور اظهار کرد: اتحاد، همبستگى و ملیت کشور از مهم ترین مباحثى است که به صورت جدى در دستور کار و اولویت هاى جوانان قرار گرفته است.

محمد مهدی تندگویان افزود:جوانان همواره با انگیزه حتى جلوتر از دولت ها بدون نگرش مالى، سیاسى و حزب عمل کرده اند

وی با بیان اینکه سن مدیریتی را در وزارت ورزش و جوانان پایین آورده ایم گفت: باید به جوانان برای سپردن مسئولیت های اجرایی اعتماد شود.

این مسئول با تاکید براینکه برای حل مشکلات کشور هیچ راهی جز اعتماد به جوانان نداریم گفت: تقارن این برنامه با روز تکریم خانواده شهدا را به فال نیک می گیریم.

photo_2021-01-27_17-03-25

معاون وزیر ورزش وجوانان افزود: هنوز هم خون شهدا در وجود بسیاری از جوانان این مرز و بوم جاری است ومطمئن باشید که مشکلات و گرفتاری های کشور با تلاش و همت جوانان تمام خواهد شد و حتما این کشور عاقبت خوبی خواهد داشت.

تجلیل از خانواده معظم شهداء و اهدای تصویر اثر شاخص باستانی تپه ازبکی نظرآباد توسط علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی به معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از بخش های ویژه این مراسم بود.

پایگاه خبری  سمن جوانان به نشانی ذیل برای علاقمندان در دسترس است:

samanjavanan.ir


 

 

 


 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز