با برگزاری اولین نشست کمیته هماهنگی؛

فرایند واکسیناسیون "کرونا" در البرز کلید خورد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۳۲۶۶
فرایند واکسیناسیون کرونا در البرز کلید خورد
با تشکیل و برگزاری اولین نشست کمیته هماهنگی واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز طی روز گذشته فرایند اجرایی واکسیناسیون کرونا در نزدیکترین استان به پایتخت کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بنا براعلام دانشگاه علوم پزشکی البرز با ورود محموله واکسن کرونا به کشور پس از تایید وزارت بهداشت واکسن کرونا جهت تزریق در  فاز اول به استان ها تحویل داده خواهد شد.

در این خصوص اقدامات لازم اعم از  بررسی تجهیزات و امکانات موجود و مورد نیاز در تامین زنجبره ی سرما و نحوه ی توزیع در مراکز منتخب تزریق واکسن ،آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ در مراکز تزریق واکسن ،تهیه لیست پزشکان ، پرستاران و کادر درمان شاغل در آی سی یو بیمارستان های استان البرز جهت تزریق واکسن کرونا  در فاز اول ،جانمایی مراکز درمانی تزریق واکسن کرونا در فاز اول ، هماهنگی ارائه واکسیناسیون به جمعیت های اولویت دار بر اساس سند کشوری واکسیناسیون و استفاده از همه منابع موجود در دستگاههای مختلف، برای اجرای بهینه واکسیناسیون کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر تصمیمات اتخاذ شده کمیته اجرائی واکسیناسیون در سطح دانشگاه علوم پزشکی و استان البرز فعال خواهد شد تا به محض دسترسی به واکسن با رعایت شرایط ایمن ، واکسیناسیون گروه های هدف با اولویت های پیش بینی شده انجام شود.

 

نظر شما