سرمربی گل ریحان البرز:

برنامه ویژه ای برای بازی مقابل "هوادار" داشتیم/بازیکنانم غیرتمندانه بازی کردند

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸۹
برنامه ویژه ای برای بازی مقابل هوادار داشتیم/بازیکنانم غیرتمندانه بازی کردند
تیم فوتبال گل ریحان البرز موفق شد در دیداری حساس با سه گل در ورزشگاه انقلاب کرج از سد تیم هوادار عبور کند.اتفاقی که موجب تحسین و ابراز رضایت سرمربی نماینده البرز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،اصغر مازیار سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در ارتباط با این دیدار اظهار کرد: دست بازیکنانم را می بوسم .آنها امروز واقعا با غیرت بازی کردند.

وی افزود: برای این بازی برنامه ویژه ای داشتیم و بازیکنان نکاتی که گفته شده بود را در زمین مسابقه به خوبی  انجام دادند.

مازیار ادامه داد: حرکت رو به جلوی ما آغاز شده و خیلی خوشحال هستم با گروهی کار می کنم که با توجه به اینکه یک نیمه 10 نفره به کار خود ادامه دادیم به تمام نکات به خوبی گوش دادند و در نهایت پیروز این دیدار شدیم.

دکتر مازیار در ادامه اظهار کرد: نباید با یک برد مغرور شویم این دیدار تمام شده است و باید تمرکز تیم به دیدار های آینده باشد و نیاز است تیم ترمیم شود، بازیکنان مصدوم داریم و امیدوارم این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در ارتباط با اخراج امیری گفت:من اصلا قصد اعتراض به داوران این دیدار را ندارم ولی تقاضا دارم عدالت رعایت شود اخطار اول فرید امیری درست بود ولی اخطار دوم سخت گیری داور بود و می توانست بازیکن ما را اخراج نکند.

تیم فوتبال گل ریحان البرز عصر امروز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هوادار تهران به برتری ۳ بر۱ رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز