سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

جوانان نخبه البرزی دستیار مدیران اجرایی می شوند/۸ مرکز خدمات مشاوره رایگان ازدواج به جوانان می دهند

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۷۱۰۸
جوانان نخبه البرزی دستیار مدیران اجرایی می شوند/۸ مرکز خدمات مشاوره رایگان ازدواج به جوانان می دهند
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از معرفی و آموزش جوانان برتر شهرستانها برای حضور در دستگاههای اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مهران افشاری امروز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز، اظهار کرد: در نشست امروز ۴ دستور جلسه با موضوعات توانمندسازی دستیاران جوان مدیران، غنی سازی اوقات فراغت، دومین پویش ازدواج جوانان و اشتغال جوانان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به " بحث تربیت و توانمندسازی دستیاران جوان مدیران " گفت: در این زمینه از هر شهرستان ۴ جوان برتر و فعال شناسایی شده و پس از آموزش های لازم در دستگاه ها حاضر می شوند.

افشاری افزود: این جوانان پس از حضور در دستگاه ها، نقطه نظرات خود در رابطه با خدمت رسانی بهتر آن دستگاه به جوانان را به مدیر مربوطه و ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه می دهند.

وی بحث ازدواج و خانواده را بسیار مهم ارزیابی و عنوان کرد: روز گذشته نشست ازدواج و خانواده را با حضور مجمع خیرین ازدواج استان البرز در اداره کل برگزار کردیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ادامه داد: این مجمع ماه گذشته مراسم ازدواج و تهیه جهیزیه برای ۴۲ زوج جوان در استان البرز را برگزار کرد که کاری بزرگ قابل تقدیر بود.

وی با اشاره به وضعیت نا مطلوب طلاق در استان البرز گفت: در حال حاضر ۸ مرکز مشاوره ازدواج در استان البرز فعال هستند که آماده ارایه خدمات رایگان به جوانان می باشند.

افشاری با بیان این که باید از موضوع ازدواج جوانان حمایت کنیم، عنوان کرد: در تلاشیم تا با تشکیل دبیرخانه ای واحد، اقدامات تمام دستگاه ها در حوزه ازدواج را یکپارچه کرده و اطلاع رسانی کنیم.

وی مقوله اوقات فراغت جوانان را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: ۸ خانه اوقات فراغت جوانان در استان البرز راه اندازی شده و سعی داریم بتوانیم با مشارکت دستگاه های اجرایی نشاط اجتماعی جوانان را افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز