معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

اوج گیری کرونا برنامه های هفته جوان در البرز را لغو کرد/برگزاری مراسم تجلیل از جوانان برتر در آینده نزدیک

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۸۳۴۵
اوج گیری کرونا برنامه های هفته جوان در البرز را لغو کرد/برگزاری مراسم تجلیل از جوانان برتر در آینده نزدیک
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که برنامه های مفصلی برای هفته جوان تدارک دیده شده بود از لغو برنامه های این هفته به دلیل وضعیت نارنجی کرونا در البرز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مهران افشاری اظهار کرد:هفته جوان فرصت مناسبی برای خدمات رسانی به این قشر مهم و تاثیرگذار و یادآور لزوم توجه بیشتر مسوولان به جوانان است.
وی افزود: طی جلسات متعددی که در ماه های گذشته با حضور مسئولان استانداری از جمله دکتر بیننده مدیرکل امور اجتماعی و مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار کردیم، برنامه های پُر بار و متنوعی را برای هفته جوان در نظر گرفتیم.
افشاری با بیان این " که متأسفانه وضعیت نارنجی و اوج گیری مجدد ویروس کرونا در البرز، موجب لغو بسیاری از این برنامه ها شد " گفت: طی اعلام ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و همچنین بخشنامه ی ارسالی از سوی معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، استان هایی که در وضعیت قرمز و یا نارنجی قرار دارند، می بایست از برگزاری هرگونه مراسم حضوری، جشنواره، همایش و ... که باعث تجمع افراد می شود، خود داری کنند و ما نیز با توجه به این مهم به وظیفه ای که قانون در شرایط کرونایی برایمان مشخص کرده عمل نمودیم.
وی با اشاره به این که " عدم اجرای برنامه ها در این هفته موجب تأسف اداره کل ورزش و جوانان نیز گردید " ادامه داد: از جوانان عزیز استان و سازمانهای مردم نهاد جوانان انتظار داریم که شرایط را در نظر گرفته و بدانند که سلامت جامعه و جوانان برای ما در اولویت است، ضمن این که ما به عنوان یک سازمان دولتی موظف به اجرای دستورالعملهای ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل عنوان کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های این هفته مربوط به مراسم تجلیل از جوانان برتر استان البرز در سال 98 بود، که متأسفانه در دوره مدیریت قبلی انجام نگرفت و ما از زمان حضور خود در تلاش جهت برنامه ریزی برای اجرای آن بودیم.
وی با بیان این که " اجرای برنامه های هفته جوان را دِین خود به جوانان استان می دانیم " گفت: قطعا در ماه های آینده با بهتر شده شرایط کرونا در استان البرز و خروج از وضعیت نارنجی، برنامه های هفته جوانان به ویژه تجلیل از جوانان برتر سال های 98 و 99 را به طور کامل در دستور کار قرار خواهیم داد، البته بررسی و انتخاب جوانان برتر بر اساس شاخص ها نیز پروسه ای مهم است که نسبت به آن و اجرای عدالت در انتخاب ها حساسیت ویژه ای داریم.
افشاری با اشاره به برگزاری چند مراسم علیرغم وضعیت نارنجی در استان البرز طی روزهای گذشته تصریح کرد: بعضا چندین مراسم طی روزهای گذشته به مناسبت هفته جوان در استان البرز برگزار گردیده که همین مسئله موجبات گله مندی تعدادی از اعضای سمن های محترم استان البرز از اداره کل ورزش و جوانان به دلیل عدم اجرای برنامه های هفته جوان را به همراه داشته است.
وی با بیان این که " در پاسخ به این گله مندی عزیزان باید به چند نکته اشاره نمایم " اضافه کرد: ابتدا این که مراسم های اجرا شده توسط اشخاص حقیقی اجرا گردیده نه دولتی، و ما به عنوان سازمان دولتی موظف به اجرای دستورالعملهای ستاد مقابله با کرونا هستیم، و دوم این که شهرستانهای چهارباغ و فردیس هم اکنون در وضعیت زرد قرار داشته و با رعایت پروتکلهای بهداشتی منعی از اجرای برنامه ندارند اما شهرستان کرج به عنوان مرکز استان با حاد شدن شرایط کرونایی و وضعیت نارنجی روبرو است.
افشاری با تأکید بر حمایت این اداره کل از جوانان و سازمانهای مردم نهاد گفت: اداره کل ورزش و جوانان البرز همواره در تلاش خواهد بود تا به خوبی و بهترین شکل ممکن وظایف محوله خود بویژه در حوزه جوانان را به انجام برساند و قطعا در این راه بر همراهی جوانان عزیز و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان حساب ویژه ای باز کرده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، همکاری با کادر درمان را وظیفه ی تمام مردم و سازمان ها دانست و تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریعتر با پایان این ویروس منحوس که تمامی حوزه ها در سراسر جهان را تحت الشعاع خود قرار داده، با اطمینان خاطر از سلامت جامعه، بتوانیم به آن چه که شایسته جوانان البرز است عمل نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز