مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبرداد:

آغاز فراخوان ثبت‌نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر البرز+نحوه ثبت‌نام

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۴۷۸۲
آغاز فراخوان ثبت‌نام شانزدهمین جشنواره  تعاونی های برتر  البرز+نحوه ثبت‌نام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز فراخوان تعاونگران استان به منظور ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین فلاح نژاد در خصوص این فراخوان و شرایط آن اظهار کرد : شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در سال 1400 با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام در این جشنواره  اظهار کرد: از مدیران محترم تعاونی های فعال و در حال بهره برداری دعوت می‌شود برای حضور در فرایندهای گام به گام شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر از تاریخ ۱۸ اردیبهشت نسبت به بهنگام سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور؛ به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir  اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز با بیان این که بهنگام سازی اطلاعات در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور و کسب رتبه اعتباری مناسب، شرط لازم برای تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره می باشد افزود : پس از بهنگام سازی ،امکان تکمیل پرسشنامه شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر برای تعاونی های واجد شرایط فراهم خواهد شد .

فلاح نژادخاطر نشان کرد : تجلیل وتقدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی های تخصصی در بخش تعاون استان و کشور در ایام هفته تعاون در شهریور ماه هر سال برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز