استاندار البرز:

نتایج انتخابات شوراها تا پیش از ظهر شنبه اعلام می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۲:۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۴۸۰۰
نتایج انتخابات شوراها تا پیش از ظهر شنبه اعلام می شود
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشارکت چشمگیرتر مردم به نسبت دوره قبل گفت: تا پیش از ظهر شنبه تلاش می کنیم نتایج آرا انتخابات شوراها را اعلام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت های ابتدایی روز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق های رای هستیم که همچنان این حضور پرشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از تمام مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای انتخابات شورا و ریاست جمهوری کار رای گیری انجام شده و در حال انجام است خاطر نشان کرد: تاکنون موضوعات غیر متعارف و غیر معمولی در شعبه های اخذ رای گزارش نشده و امنیت کامل برقرار است.

شهبازی ادامه داد: هم اکنون طبق اعلام وزارت کشور روند رای گیری تا ساعت ٢٤ ادامه دارد و در صورت نیاز تا ٢ بامداد تمدید می شود.

وی گفت: با پایان رای گیری کار شمارش آرا آغاز و پیش بینی بر این است که تا پیش از ظهر شنبه بتوانیم نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خصوص در شهر کرج با توجه به تمام مکانیزه بودن آن اعلام کنیم.

 

نظر شما