البرز دهه فجر میزبان مسابقه جایزه بزرگ بوکس می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۸۵۳۶
البرز دهه فجر میزبان مسابقه جایزه بزرگ بوکس می‌شود
نشست مشترک رئیس هیئت بوکس استان البرز با مسئولان کمیته ها و روسای هیئت های شهرستانی در حالی به انجام رسید که مقرر شد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با تایید فدراسیون یک دوره مسابقه جایزه بزرگ بوکس به میزبانی کرج برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این نشست که عصر چهارشنبه برگزار شد ابتدا مسئولان کمیته ها و روسای هیئت های شهرستانی به بیان نقطه نظرات ودیدگاه های خود برای توسعه رشته بوکس و برگزاری مسابقات پرداختند.

در ادامه نایب رئیس هیئت بوکس استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس استانی پس از وقفه ای دوساله گفت: این رویداد توانست بار دیگر فضای با نشاطی را در سطح فعالان این رشته ایجاد کند.

113

رضا آزاد فلاح با بیان اینکه باید تلاش کنیم سطح کیفی مسابقات مختلف در سطح شهرستان ها و استان را ارتقاء دهیم گفت: در بهمن ماه در تلاشیم چندین مسابقه در رده های مختلف سنی را برگزار کنیم وانتظار می رود شهرستان های مختلف وباشگاه های فعال در رشته بوکس حضوری موثر و پررنگ در این رویداد داشته باشند.

وی ایجاد بانک اطلاعاتی در شهرستان ها را یک امر ضروری دانست و گفت: لازم است ظرفیت های هر شهرستان به تفکیک ورزشکار و مربی و باشگاه های فعال شناسایی شود تا در نهایت بانک اطلاعاتی استان تدوین و بر اساس آن بتوان برنامه ریزی داشت.

آزادفلاح با تاکید براینکه باید عقب ماندگی های ناشی از دوران کرونا را جبران کرد گفت: در این مسیر نیاز به هم افزایی و همدلی میان فعالان این رشته بسیار ضروری است.

111

رئیس هیئت بوکس استان البرزنیز در حاشیه برگزاری این نشست گفت: جای خوشحالی است که بار دیگر شاهد انتخاب اقای ثوری در مسند ریاست فدراسیون هستیم و همچنان از وجود وی به عنوان حامی و پشتیبان بوکس البرز و کشور بهره مند هستیم.

محمدرضا بختیاریان افزود: خوشبختانه پس از 2 سال وقفه از ماه قبل شروع کار بوکس در استان قوی زده شد و ما توانستیم مسابقات استانی را در رده بزرگسالان در سطح خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: سطح کیفی این مسابقات وآمادگی بوکسورهای البرزی امید رابرای شکل گیری تیمی قدرتمند جهت حضور در مسابقات کشوری دوچندان کرد و امیدوارم پس از پایان مسابقات نوجوانان و جوانان استان نیز این اتفاق را شاهد باشیم.

بختیاریان تصریح کرد: قطعا با توجه به این سطح از آمادگی می توانیم انتظار تیمی قدرتمند از البرز ودرنهایت کسب یک جایگاه شایسته را از تیم اعزامی داشته باشیم.

متولی بوکس استان البرز با اشاره به برنامه ریزی این هیئت جهت برگزاری مسابقات مختلف گفت: در تلاشیم با حضور تیم هایی از 3 استان دیگر و تیمی از البرزمسابقات چهارجانبه ای را برگزارکنیم همچنین در صورت کسب مجوزهای لازم از فدراسیون واداره کل ورزش و جوانان برگزاری یک مسابقه جایزه بزرگ نیز مدنظر قرار دارد.

وی با ارائه آماری از فعالان بوکس البرز گفت: تا قبل از کرونا وبا تلاش هیئت ها و مربیان تعداد ورزشکاران سازمان یافته (بیمه شده ورزشی) به بیش از 3 هزار نفر رسیده بود که این آمار با شیوع کرونا به یک هزار نفر اُفت کرد.

بختیاریان در پایان گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته پس از رفع محدودیت های کرونایی در حال حاضر این تعداد به بیش از 4 هزار نفر رسیده و گواه روند رو به رشد بوکس در دو بعد قهرمانی و همگانی است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز