نتایج روز نخست مسابقات ملی پرش با اسب "جام الیت" در البرز اعلام شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۰۱۱۵
نتایج روز نخست مسابقات ملی پرش با اسب جام الیت در البرز اعلام شد
روز نخست برگزاری مسابقات پرش با اسب جام الیت استان البرز با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در رده اسب خالص ایرانی مبینا فرجامی با اسب سهند از باشگاه آرش ، مهیا نعمتی با اسب فواد از باشگاه آذر فراز پارت و عرفان محمدی با اسب آرش یاسین از باشگاه ایرانمهر عناوین اول تا سوم‌را به دست آوردند و شایان عابدی قویدل از باشگاه اسواران و سعید عزتی با اسب چاودر خان از باشگاه توسن در رتبه های چهارم و پنجم ایستادند.

در رده سی این مسابقات نیز علیرضا خوشدل با اسب توکیو، رادمهرهوشمند بااسب گریت گتبی، حمیدرضاحسینی بااسب اکاردی در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. 

همچنین در این رده سروش غروب بااسب انرژی، محمدخاکباز بااسب شف اچ زد، تارخ پرند بااسب ایلکس تران و میثم صفویه بااسب کورادو به ترتیب چهارم تا هفتم شدند.

در رده اسب زایچه ایرانی نیز مرتضی حسینی بااسب باران اعظم به مقام اول رسید و یزدان ملاافضل بااسب پاورپلی و مازیارجمشیدخانی بااسب تینکبل دوم و سوم شدند. همچنین مبینا فرجامی بااسب سهند و فراز الوانی بااسب بردمن نیز رتبه های چهارم و پنجم را کسب کردند.

این رقابت ها با حضور سوارکارانی از استانهای مختلف کشور تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در مجموعه سوارکاری هوشمند کرج ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز