تلاش می کنیم بهترین خدمات را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان البرز ارائه کنیم

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۷:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۴۰۲۸
تلاش می کنیم بهترین خدمات را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان البرز ارائه کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز  با بیان این که " تمام تلاشمان ارائه بهترین خدمات به جامعه بزرگ و ارزشمند ورزش و جوانان البرز است " ، گفت: نوکری مردم را افتخار خود می دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ مجتبی جانعلی اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیئتهای ورزشی استان در مسیری صحیح و دارای برنامه، روند صعودی محسوسی را در جهت توسعه و پیشرفت طی می کنند.

وی افزود: هیئتهای ورزشی بازوان توانمند اداره کل هستند و قطعا سهم بسزایی در رشد و شکوفایی رشته های مختلف ورزشی در سطح استان دارند.

جانعلی تأکید کرد: نوکری مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان افتخار ماست و ما به این نوکری و خدمت می بالیم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان ارائه بهترین خدمات به جامعه بزرگ و ارزشمند ورزش و جوانان البرز است و در این راه بنده و همکارانم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز آینده ورزش استان را درخشان تر از گذشته ارزیابی کرد و گفت: علیرغم وجود مشکلات زیر ساختی که همواره ورزش البرز با آن گریبانگیر بوده، شاهد هستیم که استعدادها و ملی پوشان آینده داری از البرز در رشته های مختلف به تیم های ملی دعوت شده و در سطوح بین المللی در حال افتخار آفرینی هستند.

وی عنوان کرد: آنچه ما را به آینده امیدوار می کند همین برنامه ریزی صحیح هیئتهای ورزشی و همچنین انگیزه ای است که ورزشکاران و قهرمانان رده های سنی پایه استان برای رسیدن به قله های افتخار دارند.

جانعلی تصریح کرد: با هر آنچه در توان داریم در خدمت تمام هیئتهای ورزشی خواهیم بود و امیدواریم در سالجاری بیش از پیش بتوانیم به مردم فهیم استان به ویژه ورزشکاران و جوانان خدمت رسانی داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز