سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی ارشاد خبر داد:

اهداء ۴ میلیارد ریال کتاب در ادارت ، مساجد و مدارس البرز

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۱:۰۴
کد خبر: ۲۷۴۹۸۶
اهداء ۴ میلیارد ریال کتاب در  ادارت ، مساجد و مدارس البرز
محمد طاهری افزود: تجهیز کتابخانه های مدارس یکی از مهمترین دستاوردهای اهداء کتاب بوده است به گونه ای که حدود 250 مدرسه در سطح استان از سهیه اهداء کتاب این اداره کل بهره مند شدند.

سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی این اداره گفت: چهار میلیارد ریال کتاب در سال 1393 بین ادارات ، ارگانها ، مساجد ، مدارس و مراکز فرهنگی هنری و قرآنی استان البرز اهداء گردید.

محمد طاهری افزود: تجهیز کتابخانه های مدارس یکی از مهمترین دستاوردهای اهداء کتاب بوده است به گونه ای که حدود 250 مدرسه در سطح استان از سهیه اهداء کتاب این اداره کل بهره مند شدند که اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 کرج از ادارات فعال در این بخش بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه این اداره کل با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ سه میلیارد ریال کتاب به این اداره کل جهت اهدا بین ادارات ، ارگانها ، مساجد ، مدارس و مراکز فرهنگی هنری و قرآنی استان البرز و مبلغ 900 میلیون ریال هم به خرید حمایتی کتاب از ناشران استان اختصاص یافت که مجموع کتاب های دریافت شده و خریداری شده در سطح استان اهداء گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز