استاندار البرز:

تکریم مقام معلم باید به یک فرهنگ تبدیل شود

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۸۰۸۵۳
تکریم مقام معلم باید به یک فرهنگ تبدیل شود
اید رشته‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به نیاز جامعه تدارک دیده شود تا افراد پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار شده و پیشرفت و توسعه جامعه نیز فراهم شود.

 

 استاندار البرز اعلام کرد: در راستای تکریم مقام معلم باید زمینه‌های آرامش و آسایش این قشر زحمت‌کش در جامعه فراهم شود.

"سیدحمید طهایی" با بیان این مطلب در سی‌ویکمین شورای آموزش‌ و پرورش استان البرز ضمن تاکید بر اینکه باید ستادی برای تکریم از مقام مقدس معلم وجود داشته باشد، افزود: باید با تداوم این کار در طول سال، تکریم مقام معلم به فرهنگ تبدیل شود و در این راستا ما باید آغازگر این راه باشیم تا رفته رفته در جامعه تسری یابد.

استاندار البرز بیان کرد: از تیم‌های فکری که مسائل و مشکلات استان را با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان بررسی می‌کنند، درخواست می‌شود در این حوزه و در بخش‌های فرهنگی پیشنهاد و نظر بدهند تا به کمک مسئولان اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه معلمان باید مدعی حقوق خود در این حوزه باشند، تصریح کرد: باید با دست پر در این بخش حضور داشت و فعالیت کرد و طرح‌های توسعه در حوزه تعلیم و تربیت و پیش‌بینی‌های لازم در این بخش به طور جدی دنبال شود.

طهایی اظهار داشت: باید رشته‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به نیاز جامعه تدارک دیده شود تا افراد پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار شده و پیشرفت و توسعه جامعه نیز فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باید مسئول و متولی شغل فارغ‌التحصیلان در جامعه باشیم، گفت: هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری برای تحصیل افراد در دانشگاه‌ها می‌شود اما با توجه به وجود جمعیت بالای افراد تحصیل‌کرده بیکار، این تحصیلات خروجی مثبتی برای فرد و جامعه به همراه ندارد.

استاندار البرز اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌تواند با برگزاری بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی برای دانش‌آموزان و آشنایی آنان با مشاغل مختلف، در این زمینه بسیار مفید واقع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز