برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ورزش و جوانان البرز

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۷:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۳۳۸
برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ورزش و جوانان البرز
در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن خیر مقدم به حاضرین، با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در دنیای امروز، بر لزوم توجه بیشتر و جدی تر گرفتن مسائل مربوط به این حوزه تاکید کرد.

 

    نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، هیاتهای ورزشی و سمن های استان البرز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، این نشست با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل، استاد ابوالفضل مهرابی پور، زینب منجیری سرپرست روابط عمومی اداره کل و مسئولان روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، هیاتهای ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

         در ابتدا رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن خیر مقدم به حاضرین، با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در دنیای امروز، بر لزوم توجه بیشتر و جدی تر گرفتن مسائل مربوط به این حوزه تاکید کرد.

         در ادامه قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل با قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه ی مسئولان روابط عمومی های ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: امروزه روابط عمومی به یک علم تبدیل شده و در کشور ما نیز کم کم دارد از یک کار تشریفاتی به یک عرصه ی عملیاتی و مهم تبدیل می شود و جایگاه و شأن واقعی خود را پیدا می کند.

         وی با ارائه گزارشی از برنامه های پیش روی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل گفت: افتتاح کلینیک کنترل خشم، اجرایی شدن برنامه ی ارائه ی تسهیلات ارزان قیمت برای ازدواج و اشتغال جوانان و اجرای مرحله ی دوم طرح پاکداشت طبیعت در کوه عظیمیه از جمله برنامه های پیش روی این معاونت در خرداد ماه جاری است که کمک و همکاری همه ی شما عزیزان در انجام بهتر و منسجم تر آنها بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

         همچنین نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و اثر آن در ارائه ی بهتر عملکرد هیاتهای ورزشی، بیان کرد: مهم ترین کار روابط عمومی ها انعکاس اخبار و گزارش های مربوط به عملکرد و فعالیت های ادارات شهرستانها و هیاتهای ورزشی به جامعه است و در واقع این هنرمندی و نقش آفرینی روابط عمومی هاست باعث انجام بهتر کارها و جلوه ی قابل قبول تر آن می شود.

         وی با تاکید بر لزوم بروز و نوین شدن روابط عمومی ها تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها می بایست به کارکرد و جایگاه خود به عنوان یک رشته ی دانشگاهی توجه داشته باشند و از شکل سنتی و قدیمی آن به شکل نوین و علمی تغییر یابند.

         در ادامه نشست ابوالفضل مهرابی پور از اساتید علوم ارتباطات دانشگاه و سردبیر بخش های مختلف خبری شبکه خبر سیما به ارائه و تدریس مطالبی در خصوص علم ارتباطات و خبر پرداخت و حاضرین را با نقش، جایگاه و نحوه ی عملکرد صحیح و علمی روابط عمومی آشنا کرد.

         در پایان این نشست زینب منجیری سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان مطالبی در خصوص نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی ها، نکاتی را در رابطه با این حوزه مطرح کرد و خواستار فعالیت و همکاری بیشتر مسئولان روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، هیاتهای ورزشی و سمن های استان شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز