بازدید مشاور استاندار از واحدهای تولیدی فعال بانوان در نظرآباد

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۹۰۲۵۱
بازدید مشاور استاندار از واحدهای تولیدی فعال بانوان در نظرآباد
این بازدید با هدف شناسایی توانمندی های زنان در عرصه اقتصادی و آشنایی با آسیب ها و چالش های فراروی زنان در عرصه تولید و اقتصاد، صورت گرفت.

 

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ازسه واحد تولیدی فعال بانوان در شهرستان نظرآباد بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، بی بی عصمت سرفرازی در حاشیه این بازدید به اتفاقات مثبت  در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور در دولت تدبیر و امید رخ داده است اشاره نمود و افزود: مسلماً فضای مساعد ایجاد شده در عرصه اقتصادی موجب توفیق و بهره مندی کل جامعه می گردد.

وی ضمن اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید در شکست رکود اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی و کنترل تورم تأکید کرد و افزود: با عنایت به نگاه مثبت استاندار البرز، معاونین و مسؤولین مؤثر در حوزه اقتصادی استان، امیدوارم با بررسی چالش ها و آسیب های این حوزه بتوانیم گامی ارزنده در راستای رفع آن ها برداریم.

گفتنی است این بازدید  با هدف شناسایی توانمندی های زنان در عرصه اقتصادی و آشنایی با آسیب ها و چالش های فراروی زنان در عرصه تولید و اقتصاد، از سه واحد  تولیدی فعال که مدیران عامل و بیشتر پرسنل این شرکت ها از بانوان بودند صورت گرفت.

شایان ذکر است این بازدید از سه شرکت تولیدی مهدارو ، قارچ کیمیای البرز و چای دلستان صورت پذیرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز