معاون آموزش وپرورش البرز:

دستگاههای متولی اوقات فراغت جزیره ای عمل نکنند

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۲۶۴۲
اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با 420 هزار دانش آموز و بیش از 1200مدرسه آماده همکاری بادیگر دستگاه های فرهنگی استان در همه زمینه ها به ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

 

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان البرز؛ازادارات ونهادهای فرهنگی استان خواست به جای جزیره ای عمل کردن ،همیار آموزش وپرورش در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش البرز، یوسف دانشور معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان درخصوص این جلسه اظهارداشت:این نشست باحضورنمایندگان دستگاه های اجرایی وهمیاراستان وبه منظور غنی سازی اوقات فراغت  دانش آموزان و استفاده از ظرفیت و توان و امکانات دستگاه های متولی اوقات فراغت  استان در اداره کل آموزش و پرورش استان البرزبرگزارشد.

دانشور در خصوص اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان افزود:همه دستگاه های متولی اوقات فراغت ، آموزش و پرورش را در این زمینه یاری نمایند و بجای جزیره ای عمل کردن دستگاه ها ،سعی نمایند از ظرفیت و توان و امکانات همدیگر در جهت ارائه خدمات فرهنگی هنری و مهارتی و ورزشی  به جوانان و نوجوانان استان همت گمارند.

دانشور برنامه ریزی ، پیگیری ، جذب حداکثری ، ارائه آمار و ارقام درست و صحیح  و تهیه جدول عملیاتی فعالیت ها را از اولویت های کاری ستاد اوقات فراغت استان و نواحی و مناطق  در تابستان 94 اعلام کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان البرزگفت: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با 420 هزار دانش آموز و بیش از 1200مدرسه آماده همکاری بادیگر دستگاه های فرهنگی استان در همه زمینه ها به ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

در این جلسه نمایندگان ادارات و نهادها از ابتکار عمل اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری جلسه همفکری ابراز رضایت کردند و آمادگی کامل خودرا بعنوان دستگاه همیار در تابستان باامکانات و نیروی انسانی در کنار آموزش و پرورش اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز