ملاصالحی خبر داد:

برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور در البرز

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۸:۵۳
کد خبر: ۲۹۲۹۶۰
برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور در البرز
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اولین تجربه دولت «تدبیرو امید»در بحث انتخابات است

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز بر استفاده از تمام ظرفیت های این استان برای برگزاری انتخابات قانونمند و با نشاط تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا حجت اله ملاصالحی دراولین نشست ستاد انتخابات استان البرز افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی دستگاه های اجرایی، استان البرز در تمام ابعاد برای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه آماده می شود.

وی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اولین تجربه دولت «تدبیرو امید»در بحث انتخابات است که بطور قطع همچون حماسه سیاسی 24 خرداد سال 92 باردیگر مردم حضوری پرشور نیز دراین دوره از انتخابات خواهند داشت.

ملاصالحی بر انجام وظایف و تکالیف اداری در حوزه انتخابات تاکید کرد وافزود:همه مسوولان باید به دور از حواشی به ماموریت ها و وظایفی که مطابق قانون برای آنها تعیین شده است پرداخته و به آن عمل کنند.

وی گفت: هر یک از روسای کمیته ها انتخابات این دوره نیز باید ادوار گذشته را بازبینی و در جلسه آتی با ارایه گزارش از آن زمینه برگزاری هرچه بیشتر انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج نیز دراین نشست انتخابات پیش رو را حساس عنوان کرد و بر برنامه ریزی هرچه بیشتر دراین زمینه تاکید کرد.

محمد تقی ایرانی افزود: ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات باید امانت دار رای مردم باشیم و ازهیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نکنیم.

فرماندار کرج تاکید کرد: باید به گونه ای عمل شود که ضمن ایجاد فضای بانشاط و امنی برای برگزاری انتخابات زمینه رضایت بیش از پیش عموم فراهم شود .

ایرانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف تعالی قرار گرفته و رای مردم نقش موثری در تعیین سرنوشت آنان دارد .

دراین نشست هریک از اعضای حاضر به بیان دیدگاههای خود برای برگزاری انتخابات سالم و بانشاط پرداخته و کمیته های ستاد انتخابات استان البرز نیز گزارش عملکرد خود را دراین زمینه ارایه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز