رئیس کل شوراهای حل اختلاف البرز:

۳۰ درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف با مصالحه ختم به خیر شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۹۴۲۹۶
۳۰ درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف با مصالحه ختم به خیر شد
در حوزه ساخت و ساز نیز اقدامات خوبی انجام شد و ساختمان شورای حل اختلاف گرمدره تا حدود زیادی ساخته شده و ساختمان شورای حل اختلاف آسارا به بهره برداری رسیده است.

 

معاون قضایی و رئیس کل شوراهای حل اختلاف استان البرز اعلام کرد: این شوراها با فلسفه وجودی خود توانست در سال 93 عملکرد خوبی داشته باشد و افزایش 6 درصدی مصالحه ها را تجربه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، لقمان کیاپاشا با بیان این مطلب در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه با ارائه گزارشی از عملکرد شوراهای حل اختلاف استان البرز اظهار داشت: با توجه به اینکه پرونده های مصالحه در این سال به شوراهای حل اختلاف ارجاع شد 30 درصد این پرونده ها با مصالحه ختم به خیر شد.

وی افزود: در این سال همچنین شوراهای حل اختلاف به فناوری نوین متصل شدند که مزیت های زیادی را با خود به همراه داشت؛ سرعت عمل بالا، دسترسی آسان به پرونده ها و ثبت و پیگیری سریع آن ها از جمله مزایای CMS برای شوراهای حل اختلاف است.

کاپاشا همچنین از اتصال کمال شهر به سیستم CMS در رورهای آتی خبر داد و گفت: در حوزه ساخت و ساز نیز اقدامات خوبی انجام شد و ساختمان شورای حل اختلاف گرمدره تا حدود زیادی ساخته شده و ساختمان شورای حل اختلاف آسارا به بهره برداری رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز