نمایشگاه خطوط قرآنی البرز افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۸:۲۵
کد خبر: ۲۹۵۸۹۴
نمایشگاه خطوط قرآنی البرز افتتاح شد
این نمایشگاه از هفتم تا 13 تیرماه در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر است و علاقه مندان می توانند برای بازدید از ساعت 18الی 22 به این نگارخانه مراجعه کنند .

 

معاون هنری ،سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از افتتاح نمایشگاه خطوط قرآنی همزمان با آغاز به کار چهارمین نمایشگاه قران و عترت استان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج ، ابراهیم شریفی اظهار کرد: دراین نمایشگاه 30 اثر معرق کاغذ از استاد علی طیبی زاده در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است .

وی خاطرنشان کرد: هنر معرق کاغذ که یکی از هنرهای سنتی و اصیل ایرانی است کار ظریف و پر زحمتی بوده و نیازبه تکنیک خاصی دارد .

وی ادامه داد: درایران تعداد انگشت شماری هنرمند در این رشته فعالیت دارند که با صرف زمان و هزینه برای خلق آثاری فاخر تلاش می کنند .

معاون هنری ،سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این هنر ترکیبی از برش های کاغذ است که در نهایت به خوشنویسی ختم می شود.

شریفی تصریح کرد: این نمایشگاه از هفتم تا 13 تیرماه در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر است و علاقه مندان می توانند برای بازدید از ساعت 18الی 22 به این نگارخانه مراجعه کنند .

این مسوول گفت: علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه نسبت به خرید اثر دلخواه خود نیز اقدام کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز