فاز اول تقاطع غیرهمسطح حصارک شهریور افتتاح شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۴:۱۳
کد خبر: ۳۰۰۵۳۳
فاز اول تقاطع غیرهمسطح حصارک  شهریور افتتاح شود
با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، شهرداری کرج با همت اعضای شورای شهر این کلانشهر اقدامات عمرانی، فرهنگی و ورزشی گسترده ای را تا به امروز اجرایی کرده است

 

پارک های شاهد و باران واقع در منطقه 4 شهرداری کرج، با حضور شهردار کرج و سه تن از اعضای شورای اسلامی این کلانشهر و جمعی از شهروندان و مسئولان شهری افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، در این مراسم شهردار کرج به تشریح برخی از پروژه های عمرانی این کلانشهر پرداخت و اظهار داشت: در بودجه سال 94 شهرداری کرج که از سوی شورای اسلامی شهر مصوب گردید، بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی تخصیص داده شد که بر این اساس افتتاح پارک های شاهد، باران و چند پارک دیگر در منطقه ۴ شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم ضمن آن که پس از ایام عید فطر در منطقه 3 شهرداری کرج نیز بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

ترکاشوند بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، شهرداری کرج با همت اعضای شورای شهر این کلانشهر اقدامات عمرانی، فرهنگی و ورزشی گسترده ای را تا به امروز اجرایی کرده است که افزایش سرانه های ورزشی در هر منطقه یکی از خروجی های مثبت این اقدامات می باشد.

این مسئول به ایجاد سالن های چند منظوره در منطقه 12 گانه شهرداری به منظور تحقق افزایش سرانه های فضای سبز اشاره کرد و گفت: برای این مهم اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان تخصیص داده شده که این سالن ها با کارکردهای فرهنگی و ورزشی در مواقع بحرانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان ینکه مقرر شده تا پایان شهریور ماه سال جاری فاز اول پروژه تقاطع غیرهمسطح حصارک افتتاح شود، یادآور شد: تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) نیز تا آخر تابستان سال 94 به بهره برداری می رسد و مناقصه بزرگراه شمالی نیز با حجم ریالی بیش از یک هزار میلیارد تومان تا یک ما دیگر افتتاح خواهد شد.

شهردار کرج همچنین از افتتاح تقاطع غیر همسطح میانجاده با همت شهرداری و مصوبات خوب شورای شهر  در پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: مدیریت شهری کرج تصمیم به استقاده از خط اعتباری یا وام گرفته است تا بتواند از این راه، اعتبار پروژه های عمرانی بزرگ را تامین کرده و به بهره چندین برابری دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز