تأسیس نمایندگی دو موسسه مردم نهاد در استان البرز

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۰۵۷۸۰
تأسیس نمایندگی دو موسسه مردم نهاد  در استان البرز
موسسات خیریه صرفاً مجاز به فروش قبض در محل دفتر موسسه بوده و هرگونه فعالیت در معابر عمومی تخلف محسوب می گردد و طبق هماهنگی های بعمل آمده، نیروی انتظامی موظف به برخورد با متخلفین خواهد بود.

 

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و دبیر هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان گفت: جمع آوری کمک های مردمی در قالب قبض فروشی در معابر عمومی ممنوع می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، حمیدرضا عسگری مورودی،  با اعلام این خبر در حاشیه سومین جلسه هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد افزود: با توجه به مصوبه اخیر هیأت نظارت کشور و در راستای سالم سازی فعالیت انجمن های خیریه، این موسسات صرفاً مجاز به فروش قبض در محل دفتر موسسه بوده و هرگونه فعالیت در معابر عمومی تخلف محسوب می گردد و طبق هماهنگی های بعمل آمده، نیروی انتظامی موظف به برخورد با متخلفین خواهد بود.

دبیر هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد، همچنین از اصلاح مجوزهای صادره در سنوات قبل خبر داد و افزود، با توجه به مصوبه هیأت نظارت استان، پروانه فعالیت صادره در سنوات گذشته از درجه اعتبار ساقط و طبق هماهنگی های بعمل آمده با فرمانداری ها، موسسات مشمول درصورت مراجعه درحداقل زمان ممکن پروانه فعالیت جدید دریافت خواهند نمود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در پایان از موافقت هیأت نظارت با تأسیس نمایندگی دو موسسه مردم نهاد  در استان البرز خبرداد و تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد از برنامه های محوری و استراتژیک این اداره کل می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز