تقویم فعالیت های فرهنگی - هنری البرز ابلاغ شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۰:۳۵
کد خبر: ۳۰۵۹۳۵
تقویم فعالیت های فرهنگی - هنری البرز ابلاغ شد
مهندس کاشانی افزود:سه عامل موجب پیشرفت اهداف تعین شده است از جمله تقسیم کارها،نظارت بر حسن انجام کارها و ارتباط موثر با مخاطبین که در سر لوحه کارها قرار گیرد.

 

تقویم فعالیت های فرهنگی،هنری سال 94 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در جلسه شورای اداری نهایی و به ادارات تحت امر ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، سید موسی حسینی‌کاشانی در جلسه شورای اداری که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد نقشه راه یکساله (برنامه های فرهنگی و هنری) اداره کل فرهنگ و ارشاد در سال 94 را نهایی و به ادارات تحت امر ابلاغ نمود.

وی در خصوص تدوین فعالیتهای فرهنگی ، هنری صورت گرفته اظهار داشت: امسال با توجه به تهیه تقویم یکساله برنامه های فرهنگی و هنری و ترسیم نقشه راه یکساله با سرعت بیشتری نسبت به اجرای برنامه ها پیش خواهیم رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی واحد ها نسبت به اجرای برنامه ها از اول سال تا کنون خاطرنشان کرد: مدیران می بایست از کارهای روزمره گی فاصله گرفته و طبق برنامه مدون و یک هدف مشخص پیش بروند.

مهندس کاشانی افزود:سه عامل موجب پیشرفت اهداف تعین شده است از جمله تقسیم کارها،نظارت بر حسن انجام کارها و ارتباط موثر با مخاطبین که در سر لوحه کارها قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: تقویم یکساله فرهنگی و هنری اداره کل به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شد و مورد استفبال وی نیز واقع گردید و مقرر گردید ایشان در یکی از برنامه های استان حضور پیدا کنند.

حسینی کاشانی به جشنواره های پیش رو اشاره کرد و گفت:طبق برنامه ریزی که در تقویم یکساله دیده شده ، 17 مردا ماه اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات البرز را خواهیم داشت،25 مرداد ماه اختتامیه جشنواره کتابخوانی حکمتهای رضوی و در 11شهریور ماه میزبان اهالی تئاتر در اختتامیه جشنواره تئاتر استانی خواهیم بود.

وی در پایان تعداد برنامه های پیش رو توسط معاونتهای اداره کل را بدین شرح اعلام کرد: معاونت هنری و سینمایی 14 برنامه در سطح استانی و ملی- معاونت فرهنگی و مطبوعاتی 25 برنامه در سطح استانی و ملی- معاونت قرآن و عترت 22 برنامه در سطح شهرستانی و استانی- واحد بازرسی 17 برنامه در سطح استانی .

نظر شما