معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار البرز:

استفاده از امکانات دولتی در فرایند تبلیغات انتخابات ممنوع است

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۳۰۷۱۶۹
استفاده از امکانات دولتی در فرایند تبلیغات انتخابات ممنوع است
نشریات و مطبوعات متعلق به سازمانها ، وزارتخانه ها، ادارات، نهادها و موسسات یاد شده در متن این ماده، حق تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی را ولو به صورت درج آگهی ندارند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار البرزگفت:  استفاده از امکانات دولتی در فرایند تبلیغات انتخابات استان ممنوع است.

 حجت الله ملاصالحی با بیان این مطلب افزود: به استناد ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از صدا و سیما، میز خطابه نماز جمعه ، یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد  ممنوع است.

وی ادامه داد: فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها و ادارات، شرکتهای دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری ها و شرکتها و سازمان های وابسته به آنها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می شود.

ملاصالحی خاطر نشان کرد: موسسات و نهادهایی که دارایی آنان از اموال عمومی است ،همانند بنیاد مستضعفان مشمول این ماده می باشند.

وی گفت:  نشریات و مطبوعات متعلق به سازمانها ، وزارتخانه ها، ادارات، نهادها و موسسات یاد شده در متن این ماده، حق تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی را ولو به صورت درج آگهی ندارند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز