مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز :

کتاب آثار ارسالی به جشنواره شمس آل احمد تالیف می شود

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۱۰۰۶
امید است با حمایت کلیه مسئولان در سال‌های آتی نیز شاهد برگزاری این جشنواره در سطح استان البرز باشیم.

            

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز : کتاب آثار ارسالی به جشنواره شمس آل احمد تالیف شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه باید اقدامات لازم برای به چاپ رسیدن کتاب آثار ارسالی به جشنواره شمس آل احمد انجام شود، گفت: این آثار ماندگار در قالب کتاب به خوبی حفظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، سیدموسی حسینی‌کاشانی در مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه شمس آل احمد که در محل اداره کل ارشاد البرز با حضور جمعی از نویسندگان مطرح برگزار شد، با اشاره به اینکه داستان یک قالب ادبی است که در نهایت زیبایی پیام خود را به خواننده منتقل می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه به سبب برخی مشکلات فاصله بین اعلام فراخوان این جشنواره تا فرا رسیدن مراسم اختتامیه بیش از حد معمول بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت خوب اعضای برگزار کننده این جشنواره سبب شد نگاه سایر استان‌های کشور به برگزاری و شرکت در این جشنواره خوب و قابل توجه باشند، افزود: این امر نشان دهنده موفقیت جشنواره داستان کوتاه شمس آل‌احمد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه باید سعی کرد نهال این جشنواره پربار و با طراوات شود، خاطرنشان کرد: امید است با حمایت کلیه مسئولان در سال‌های آتی نیز شاهد برگزاری این جشنواره در سطح استان البرز باشیم.

وی با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های البرز برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آتی اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: این قبیل جشنواره‌ها نقش موثری در آینده نویسندگان دارد.

مهندس حسینی‌کاشانی با اشاره به اینکه امید است هر چه زودتر کتاب آثار برگزیده و ارسالی به این جشنواره به چاپ برسد و اقدامات لازم برای انجام این مهم صورت گیرد، یادآور شد: در صورتی  که کلیه انجمن‌ها فعال باشند خروجی خوبی از آن حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب اثر ماندگاری است که می‌توان در قالب آن آثار مختلفی را حفاظت کرد، عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی برای فعالان در این بخش نیز نیاز به برگزاری دارد.

نظر شما