معاونت اقتصادی استانداری البرز خبر داد:

برنامه های البرز برای پساتحریم

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۶:۴۱
کد خبر: ۳۱۳۰۵۲
برنامه های البرز برای پساتحریم
در شرایط پسا تحریم تولید صنایع هایتک و دانش بنیان و حضور در بازارهای جهانی و صادرات هدف اصلی است.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز در شرایط پسا تحریم شاهد پیشنهادات قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، بنابراین رویکرد ما نیز با اقتصادی سازی صنایع دانش بنیان، حضور در بازارهای جهانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، عباداله کامکار در نشست استاندار البرز با فعالان اقتصادی استان  گفت: در شرایط اقتصادی کشور باید با قوت و توان وافر، در رونق تولید تلاش شود چرا که ثمره آن اشتغال جوانان است.

وی با بیان اینکه مشکلات بخش تولید بر کسی پوشیده نیست، افزود: در دولت تدبیر و امید، طی دو سال اخیر،کارگروه‌های متعددی در راستای رفع موانع تولید تشکیل شده است.

ایده های تولیدکنندگان در رونق صنایع دیده می شود

وی با بیان اینکه جلسات بررسی و رفع موانع موجود در بخش تولید به طور مرتب و با برنامه‌ریزی در استان البرز برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات از ایده و نظرات تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف برای بهبود بخشیدن بخش صنعت و تولید بهره گرفته می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه واحدهای تولیدی البرز با مشکلات نقدینگی رو به رو هستند؛گفت: صنایع دانش بنیان در البرز باید تجاری‌سازی شوند و این امر با همکاری همه جانبه بخش‌های مختلف میسر می‌شود.

در پسا تحریم فرصت های سرمایه گذاری به استقبال البرز می آیند

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه در وهله نخست مشکلات استان در داخل استان برطرف می‌شود در غیر اینصورت در سطح کلان مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در دوران پسا تحریم البرز می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای خود رقم بزند.

کامکار با اشاره به اینکه به سبب ظرفیت‌های موجود و شرایط جغرافیایی ویژه شاهد حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خارجی در استان البرز هستیم، افزود: در حال حاضر ایرانیان مقیم خارج از کشور متقاضی سرمایه گذاری در این استان هستند.

وی ادامه داد: در شرایط پسا تحریم تولید صنایع هایتک و دانش بنیان و حضور در بازارهای جهانی و صادرات هدف اصلی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز