برگزاری اولین اجلاسیه موسسات قرآن و عترت استان البرز

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۳۰۷۲
برگزاری اولین اجلاسیه موسسات قرآن و عترت استان البرز
در اجلاسیه موسسات قرآن و عترت از یازده نفر برگزیدگان سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان البرز به همراه لوح تقدیر تجلیل گردید

اولین اجلاس مدیران مسئول و مدیران عامل موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان البرز در مجتمع فرهنگی دشت بهشت محمد شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، دراین اجلاس در خصوص تشریح دستورالعمل چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ، برنامه حمایت های تجهیز و محصولات فرهنگی موسسات قرآنی و ساماندهی و نظارت بر موسسات و روند پیگیری و دریافت مجوز و پروانه فعالیت موسسات فرهنگی قرآن و عترت مطالبی مطرح گردید.

در ابتدا حجت الاسلام محمود دهقاندار سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت ثامن الحج حضرت امام رضا علیه السلام و خوش آمد گویی به مدعوین در اجلاس در خصوص برنامه های معاونت قرآن و عترت مطالبی را مطرح نمود.  

در این اجلاس حجت الاسلام و المسلمین حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اکبریان ، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، سید موسی حسینی کاشانی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خدمتکار، رئیس آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت ، فدوی ، رئیس امور حمایت ها و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان و موسسات فرهنگی قرآن و عترت حضور داشتند.

حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام نکاتی را درخصوص رویکرد معاونت قرآن و عترت و فعالیت های قرآنی موسسات قرآن و عترت تشریح نمود.   

در ادامه خدمتکار به تشریح دستورالعمل چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت و نیز به پاسخگویی سوالات مطرح شده موسسات قرآنی پرداخت .

فدوی نیز در این نشست نسبت به حمایت های در خصوص تجهیز و تأمین محصولات فرهنگی موسسات قرآنی و پاسخگویی به سوالات موسسات قرآنی مطالبی را مطرح نمود.

لازم به ذکر است در اجلاسیه موسسات قرآن و عترت از یازده نفر برگزیدگان سیزدهمین آزمون  سراسری قرآن و عترت استان البرز به همراه لوح تقدیر تجلیل گردید و همچنین از دو موسسه قرآنی ندای رحمت الهی به  مدیر عاملی محسن دایی حسینی و موسسه بهشت فاطمیه البرز به مدیر مسئولی خانم معصومه عظیمی بعنوان موسسات برتر قرآن و عترت در سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردیبهشت 94  تجلیل و لوح سپاس و هدایا اهداء گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز