کاشانی: از نویسندگان و ناشران البرزی حمایت می کنیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۲:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۱۸۵
هنرمندان و نویسندگان استان البرز نیازمند حمایت هستند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ارگان فرهنگی از این قشر اثرگذار به شیوه های مختلف حمایت می کند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز حمایت از نویسندگان و ناشران البرزی و خرید آثار آنان را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، سید موسی حسینی کاشانی اظهار داشت: هنرمندان و نویسندگان استان البرز نیازمند حمایت هستند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ارگان فرهنگی از این قشر اثرگذار به شیوه های مختلف حمایت می کند.

وی گفت: از آذر ماه سال 92 تاکنون حدود 344 عنوان کتاب به مبلغ 1/900/000/000ریال از نویسندگان و ناشران البرزی خریداری شده و مورد بهره برداری در مدارس ، مساجد و کتابخانه های عمومی قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: هم اکنون نیز کتاب های دیگری در نوبت اخذ مجوز قرار دارند که پس از طی مراحل اداری از نویسندگان و ناشران استان خریداری خواهند شد.

وی در ادامه از خرید کتاب "زن از نگاه قرآن،حجاب و عفاف" اثر سیده محبوبه سدیدی مولف و نویسنده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و در صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این کتاب در شش فصل به قلم این نویسنده بومی نگاشته شده و در سال گذشته توسط انتشارات آیین احمد به چاپ رسیده است.

مهندس کاشانی افزود: در کتاب "زن از نگاه قرآن،حجاب و عفاف" علاوه بر ساده سازی مباحث تخصصی حجاب و عفاف ار منظر قرآن اطلاعاتی نیز درباره احکام بانوان به اجمال برای مخاطبان بیان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در خاتمه گفت: حمایت از نویسندگان و ناشران بومی استان گامی اساسی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف مردم است.

نظر شما