پروژه شهید همت تا جاده چالوس ادامه می یابد

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۲۰۶
پروژه شهید همت تا جاده چالوس ادامه می یابد
این طرح ملی به سمت جاده چالوس و احداث کنار گذرشمالی شهر کرج که به همت شورای شهر و شهرداری کرج تأمین اعتبار شده بخشی از گره های ترافیکی مبادی ورودی استان را تعدیل خواهد کرد.

 

استاندار البرز با اعلام اینکه پروژه شهید همت بسیار فعال در حال تکمیل است، گفت: امتداد این طرح ملی تا مسیر جاده چالوس از اهمیت ویژه تری برای ما برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج،"سیدحمیدطهائی" در حاشیه سفر معاون وزیر راه به استان البرز  که همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان همراه بود، در جمع رسانه ها به تشریح روند اجرای پروژه شهید همت پرداخت و گفت:  اتمام این پروژه ملی بسیار حایز اهمیت است و طی بازدیدی که روز گذشته از روند تکمیلی آن داشتم پروژه به صورت فعال کار خود را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه اتصال امتداد پروژه شهید همت تا جاده چالوس از اهمیت ویژه تری برخوردار است، افزود: امتداد  این طرح ملی به سمت جاده چالوس  و احداث کنار گذرشمالی شهر کرج  که به همت شورای شهر و شهرداری کرج تأمین اعتبار شده بخشی از گره های ترافیکی مبادی ورودی استان را تعدیل خواهد کرد.

طهائی تصریح کرد: بنابراین امتداد این پروژه تا مسیر جاده چالوس به جد در دستور کار پیگیری قرار دارد و با تکمیل و اتصال آن به جهان نما کار این پروژه تمام نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز