وحدت کلمه و یکپارچگی رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۷:۵۱
کد خبر: ۳۲۱۹۵۴
هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا ، وحدت کلمه و یکپارچگی است که در سایه رهنمودهای حکیمانه امام خمینی (ره) شکل گرفت

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، در پیامی فرا رسیدن 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، سید موسی حسینی کاشانی در پیامی فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود  .       " مقام معظم رهبری "

هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به  خدا ، وحدت کلمه و یکپارچگی است که در سایه  رهنمودهای حکیمانه امام خمینی (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملتها و نهضتهای آزادی بخش جهان گردید و اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلفش ، حضرت آیت ا... خامنه ای ولی امر مسلمین جهان می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است ؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام، مرزهای سرزمینی و حیثیت و ناموسمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

آن روزها، ایران عزیز از سوی دژخیمان بعثی و با مساعدت قریب به 70 کشور جهان چه در عرصه عملیاتی و چه در پهنه اطلاعاتی، مورد تهاجم واقع شد.

آنچه دشمن در محاسبات خود بدان توجه نکرد، رهبری عالمانه و حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودها و هدایت الهی ایشان بود و آنچه بدان نمی اندیشیدند غیرت و حمیت ایرانیان مسلمان و اتحاد و یکپارچگی آنان در روزهایی بود که تمامیت ارضی کشور در معرض تهدید قرار داشت.

رزمندگان اسلام، یکپارچه و پر شور تحت لوای انفاس قدسی امام امت و با اتکال به خداوند بزرگ و تاسی از ائمه اطهار (ع)، آنچنان کردند که هنوز آوازه شجاعتشان در گوش جهانیان طنین انداز و غیرت و نجابتشان شهره آفاق است.

یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، وظیفه خود را در جهت اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان در همه عرصه ها انجام دهیم.

نظر شما