برگزاری چهاردهمین آزمون سراسری قرآن کریم در اشتهارد

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۶:۲۴:۳۰
کد خبر: ۳۲۳۶۹۷
برگزاری چهاردهمین آزمون سراسری قرآن کریم در اشتهارد
آزمون سراسری قران کریم در رشته های حفظ،درک مفاهیم،تدبر درقرآن ،ترجمه ودرک مفاهیم نهج البلاغه همزمان با سراسر کشورجمعه 22آبان 94برگزار می شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد از برگزاری چهاردهمین آزمون سراسری قرآن کریم برای اولین بار دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، مسعود جمشیدی ضمن اعلام این خبر گفت :با توجه به برگزاری سیزده دوره آزمون سراسری قرآن کریم که هرساله توسط معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود،امسال با پیگیریهای انجام شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد ومساعدت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز این آزمون ، همزمان با سراسر کشور در اشتهارد هم برای اولین برگزار می شود.

وی افزود :مرکز دارالقرآن و عترت اشتهارد که یکی از مراکز قرآنی موفق در استان است چند سالی است با تربیت قرآن آموزان بسیاری در سطوح مختلف سنی نفرات برگزیده ای را در مسابقات قرآنی کشوری واستانی به جامعه قرآنی معرفی کند.

جمشیدی ادامه داد: این مرکز با ظرفیتی که ایجاد کرده می تواند اشتهارد را به یک قطب علوم قرآنی وتربیت حافظان و قاریان استان تبدیل کند.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد با پیگیریهای مستمر زمینه صدور مجوز رسمی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی را برای این مرکز فراهم کرد و در حال حاضر مرکز دار القرآن وعترت اشتهارد با بیش از 700قرآن آموز ممتاز یکی از مراکز پررونق و دارای مجوزفعالیت در استان محسوب می شود.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد اضافه کرد:آزمون سراسری قران کریم در رشته های حفظ،درک مفاهیم،تدبر درقرآن ،ترجمه ودرک مفاهیم نهج البلاغه همزمان با سراسر کشورجمعه 22آبان 94برگزار می شود.

گفتنی است:زمان ثبت نام  برای شرکت در این آزمون از 16شهریور آغاز و تا  پایان مهرماه ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد (فرهنگسرای ملاصدرا)ویا مرکز قرآن وعترت اشتهارد ویا به آدرس اینترنتی www.qia.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز