استقبال گسترده از چهاردهمین آزمون قرآن وعترت البرز

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۶:۵۰:۳۵
کد خبر: ۳۲۴۱۴۵
استقبال گسترده از چهاردهمین آزمون قرآن وعترت البرز
آمار ثبت نام کنندگان در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان البرز نسبت به دوره قبلی افزایش چشمگیری داشته است.

 

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از رشد 92درصدی متقاضیان در ثبت نام چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت نسبت به دوره قبلی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، حجت الاسلام محمود دهقاندار با اعلام این خبر افزود: تاکنون آمار ثبت نام کنندگان در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان البرز نسبت به دوره قبلی افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این خصوص گفت: بحمدالله با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب تاکنون که ثبت نام در آزمون قرآن و عترت ادامه دارد شاهد رشد 92درصدی نسبت به دوره قبلی هستیم.  

دهقاندار افزود: با توجه به تعامل و همکاری با نهادها و سازمانی فرهنگی و دانشگاهی و همچنین با پشتکار همکارانمان در معاونت قرآن و عترت انشاالله امیدواریم شاهد استقبال روز افزون همشهریان و قرآنیان در این آزمون باشیم.

شایان ذکر است ثبت نام در آزمون تا 20 مهرماه ادامه دارد و علاقه مندان شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.qia.ir  ثبت نام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز