در مسابقات تکواندو المپیک نظامیان جهان؛

بانوی البرزی به مدال برنز دست یافت

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۵:۵۳:۵۴
کد خبر: ۳۲۸۲۶۵
بانوی البرزی به مدال برنز دست یافت
دومین روز مسابقات تکواندو بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از دیروز آغاز شده که هانیه اخلاقی بانوی شایسته و توانمند استان البرز با کسب برتری مقابل "هلنا فرام" از آلمان در راند طلایی توانست مدال برنز وزن ۶۷- کیلوگرم زنان را بدست آورد.

 

 

هانیه اخلاقی تکواندوکار البرزی تیم ملی با پیروزی مقابل نماینده آلمان، به مدال برنز وزن ۶۷- کیلوگرم زنان در المپیک نظامیان جهان دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، دومین روز مسابقات تکواندو بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از دیروز آغاز شده که هانیه اخلاقی بانوی شایسته و توانمند استان البرز با کسب برتری مقابل "هلنا فرام" از آلمان در راند طلایی توانست مدال برنز وزن ۶۷- کیلوگرم زنان را بدست آورد.

اخلاقی که صبح دیروز و با نتیجه ۷ بر ۶ برابر نماینده مصر نتیجه را واگذار کرده بود با راهیابی تکواندوکار مصر به فینال به جدول شانس مجدد (رپه شارژ) راه یافت و توانست با پیروزی مقابل تکواندوکار آلمان به مدال برنز دست پیدا کند.

تکواندوکار مصر در این وزن به مدال طلا رسید.

این دوره از مسابقات که دارای گرید ۲ المپیکی (G2) است، با حضور ۲۲۹ تکواندوکار از ۴۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز