سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز:

تامین اجتماعی با واحد های بدهکار همکاری کند

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۰۶:۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۳۴۵۱۱
تامین اجتماعی با واحد های بدهکار همکاری کند
هفته گذشته 12 پرونده واحد های تولیدی دارای موانع و مشکلات بررسی شدند، که اکثر آنها منجر به حل موضوع و باقی برای بررسی مجدد در دستور کار جلسات بعد قرار گرفتند.

 

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز، گفت: برای حل معضلات مربوط به واحد های تولیدی قطعات خودرو از سوی دولت تزریق مالی به بخش صنایع خودرو صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج،  عباداله کامکار در نشست کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: این نشست هر هفته به ریاست استاندار البرز جهت بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری و واحد های تولیدی برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست ها مسئولان دستگاه های اجرایی به خصوص بانک ها، اداره امور مالیاتی استان و تامین اجتماعی به صورت مستمر حضور داشته و واحد هایی که با مشکلاتی مواجه هستند، به نوبت حاضر شده و به بیان معضلات راه فعالیت خود می پردازند.

کامکار ادامه داد: هفته گذشته 12 پرونده واحد های تولیدی دارای موانع و مشکلات بررسی شدند، که اکثر آنها منجر به حل موضوع و باقی برای بررسی مجدد در دستور کار جلسات بعد قرار گرفتند.

وی گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید این کارگروه، فعال بودن حساب واحد های تولیدی است، که مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در این راستا همکاری های لازم را داشته و به واحد های بدهکار مهلت بیشتری برای پرداخت بدهی اختصاص دهد.

معاون استاندار البرز، به 8 پرونده واحد های دارای مشکل در این هفته اشاره کرد و افزود: در این جلسه مشکلات و موانع این واحد ها مطرح شد و برای حل آنها از بانک ها، سازمان تامین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان کمک گرفته شد.

وی تاکید کرد: به آن دسته از مودیان مالیاتی که در تهران تشکیل پرونده داده و واحد های آنها در البرز قرار دارد، توصیه می شود که برای سهولت در انجام کار و اینکه سود پرداخت مالیات به استان تزریق شود، پرونده مالیاتی خود را به البرز انتقال دهند.

کامکار اضافه کرد: در مورد واحد های قطعه سازی نیز از سوی دولت تزریق مالی به بخش صنایع خودرو شده، که بخشی از مشکلات از این طریق حل می شود، از طرفی نیز این کارگروه در جهت حل معضلات این بخش به جد در تلاش است.

نظر شما