فرماندار کرج:

لغو تحریم ها در آستانه انتخابات موجب دلگرمی و حضور پرشور مردم می شود

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۰:۴۴
کد خبر: ۳۵۰۵۱۷
لغو تحریم ها در آستانه انتخابات موجب دلگرمی و حضور پرشور مردم می شود
فرماندار کرج تصریح کرد: سلایق و جریان های مختلف مورد تایید نظام در چارچوب قانون و رعایت اصول اخلاقی و اسلامی آزاد هستند که فعالیت کنند و ما از حضور همه جریان های دلسوز نظام استقبال می کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: قطعاً یکی از موضوعاتی که در آستانه انتخابات ، موجب دلگرمی مردم و اعتماد آنان به دولتمردان شده و می تواند مردم را به پای صندوق رأی بیاورد، توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی ،تصویب برجام هسته ای و لغو کلیه تحریم ها  می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، دکتر ایرانی در جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه پنجمین دوره خبرگان رهبری البرز گفت: تصویب قطعنامه پیشنهادی 1+5 در شورای حکام و رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت شریف ایران اسلامی توفیقی بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و همدلی دولت و ملت و مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای عالی امنیت ملی و همه دلسوزان و جریان های دلسوز نظام صورت گرفت و سبب شد که امروز ما به این پیروزی بزرگ دست یابیم .

فرماندار کرج تاکید کرد: امید است دولت در آینده نزدیک بتواند مشکلات فراروی ملت ، بویژه مشکلات اقتصادی را با لحاظ نمودن اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را حل نماید و از فرصت پیش آمده با همدلی و همراهی و تعامل و دلسوزی که دستگاههای نظام دارند شرایط را مدیریت کند و نتیجه آن موجب ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان و شکوفایی کشور اسلامیمان گردد .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج اضافه کرد: حساسیت این دوره از انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار دینی است که تعیین اداره حکومت و حتی مشروعیت و مقبولیت آن، از رأی مردم به دست می آید و همچنین اظهار داشت که چون مجلس و خبرگان مهم است، پس برگزاری انتخابات نیز برای ما مهم است.

وی افزود: حق انتخاب با آزادی ارتباط تنگاتنگ دارد. در برگزاری مراسمات و سخنرانی ها ، کسی که ممنوع التصویر یا ممنوع المنبر نیست و محرومیت اجتماعی ندارد و از حقوق اجتماعی برخوردار است تحت حمایت قانون بوده و باید آزادانه در صحنه حضور داشته باشد که این امر با رأی مستقیم مردم میسر است و مردم تصمیم گیرنده نهایی هستند.

دکتر ایرانی همچنین به تعامل خوب و نزدیک هیأت اجرایی و هیأت نظارت اشاره داشته و گفت: این نزدیکی باعث می شود فضای پیرامونی کم حاشیه تر باشد.

فرماندار کرج؛ هیأت اجرایی ، هیأت نظارت و معتمدین شهرستان را به بی طرفی و امانت داری و رعایت تقوی دعوت کرده و گفت: سلیقه و گرایش های سیاسی هیات های اجرایی و نظارت، نمی تواند و نباید در انتخابات دخالت داشته باشد.

وی افزود: ما موظف هستیم بر اساس قانون و وظایف ذاتی خود عمل کنیم.

ایرانی با اشاره به حق الناس دانستن آراء طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انشاا... بتوانیم با رعایت و فصل الخطاب قرار دادن قانون ، انتخاباتی با کمترین حاشیه و مشکل برگزار نموده و کام مردم را شیرین کنیم .

فرماندار کرج تصریح کرد: سلایق و جریان های مختلف مورد تایید نظام در چارچوب قانون  و رعایت اصول اخلاقی و اسلامی آزاد هستند که فعالیت کنند و ما از حضور همه جریان های دلسوز نظام استقبال می کنیم.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی حماسه ای است که تضمین اقتدار انقلاب اسلامی ، پشتوانه دولت و حضور دیپلمات ها در عرصه جهانی است.

دکتر ایرانی، انتظارات خود را از معتمدین بیان داشته و گفت: معتمدین بزرگترین سرمایه شهرستان کرج می باشند و بایستی نسبت به وظیفه ای که بر دوششان است، مسئولانه رفتار نمایند. افراد ، شهر و محل اخذ رأی را خوب بشناسند و با رعایت اصول بی طرفی و پاکدستی نسبت به برگزاری انتخابات در چهارچوب قانون وظایف اهتمام بورزند .

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: قرآن کریم درخصوص امانت و امانتداری تأکید می کند. به طوری که خداوند متعال دستور می دهد که امانت را به اهلش بسپارید و همانطور که رعایت عدل و انصاف یک امر معقول و منطقی است ادای امانت نیز یک خواسته عقلانی است .

وی در ادامه به ضرورت تعامل و هماهنگی میان هیات های نظارت و اجرایی انتخابات تاکید کرده و گفت: هر چه هیأت اجرایی و هیأت نظارت دوستانه تر و با هماهنگی بیشتر عمل کنند پیام انتخابات شیرین تر می شود که در نتیجه موجب می شود این دوره نیز همانند دوره های گذشته انتخابات شفاف و کم حاشیه برگزار نماییم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز