پلمپ ۷۰ واحد صنفی در منطقه ۲ کرج

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۲:۴۴
کد خبر: ۳۵۹۸۰۴
پلمپ ۷۰ واحد صنفی در منطقه ۲ کرج
این واحدهای صنفی به علت عدم پرداخت عوارض، نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی با حکم قضایی پلمپ شدند که بازگشایی واحدهای مذکور منوط به رعایت اصول قانونی می باشد.

 

   مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از پلمپ بیش از 70 واحد صنفی در این منطقه تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبگزاری برنا از کرج، احمدرضا خلوصی با اعلام این خبر عنوان کرد: این واحدهای صنفی به علت عدم پرداخت عوارض، نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی با حکم قضایی پلمپ شدند که بازگشایی واحدهای مذکور منوط به رعایت اصول قانونی می باشد.

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: دریافت عوارض از مهمترین منابع تأمین مالی شهرداری ها می باشد تا از این طریق طرح‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر عملیاتی شده و برای افزایش رفاه شهروندی به بهره برداری برسند.

خلوصی بیان کرد: بر این اساس اصناف از جمله مجموعه‌های مهمی هستند که به تامین منابع مالی مستمر شهرداری ها کمک شایانی می کنند لذا انتظار می رود برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهر و شهروندان اصناف عوارض تعریف شده در قانون را در زمان مقرر پرداخت کنند.    

 این مسئول با تشریح عملکرد واحد اصناف منطقه 2 شهرداری کرج طی ماه های مهر،آبان و آذر ادامه داد: طی این سه ماه یک میلیون و 672 هزار اخطار، 936 مورد فیش و همچنین 812 فیش تسویه صادر شده است.

وی در پایان از صاحبان واحدهای صنفی خواست تا با پرداخت به موقع عوارض شهرداری، نقش تاثیر گذار تری در خدمات رسانی شایسته به شهروندان ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز